Skip to main content

12 slovenskih podjetij na najpomembnejšem prehrambnem sejmu v Nemčiji

| PR

Javna agencija SPIRIT Slovenija organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnem sejmu ANUGA, ki med 5. in 9. oktobrom 2019 potekal v nemškem Kölnu. Na najpomembnejšem sejmu s področja prehrambne industrije v Evropi bo svoje izdelke predstavljalo 12 slovenskih podjetij.

Vir: www.anuga.com

Sejem ANUGA se odvija vsako drugo leto in je namenjen predstavitvi izdelkov s področja prehrambne industrije. Tako se na sejmu predstavljajo bio prehrambni izdelki (organic), sveži in ohlajeni prehrambni izdelki, meso, zmrznjena hrana, mlečni izdelki, pekarski izdelki, kruh in pecivo, vroči napitki, pijače, zdrava prehrana in ketering. V letu 2017 se je na sejmu predstavilo 7.405 razstavljavcev iz 107 držav, obiskalo pa ga je več kot 165.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.anuga.com

Na razstavnem prostoru v skupni velikosti 212 m², ki ga v okviru omenjenega sejma zagotavlja SPIRIT Slovenija, bo svoje storitve in izdelke predstavljalo 12 slovenskih podjetij, ki so se odzvala na novembra lani objavljeno povabilo agencije k udeležbi na tem sejmu, in sicer Delamaris, d. o. o., Fructal, d. o. o., Mlin Katič, mlinarstvo in trgovina, d. o. o., Mlinotest, d. d., Nimrod, d. o. o., Organika +, d. o. o., Panvita MIR, d. d., Pekarna Pečjak, d. o. o., Petlja, d. o. o., Smodin, d. o. o., Stork, d. o. o. in Tovarna olja GEA, d. o. o. Skupinska predstavitev slovenskih podjetij je umeščena v več vsebinskih segmentov sejma, in sicer ANUGA Fine Food, ANUGA Chilled&Fresh food, ANUGA Drinks, ANUGA Meat in ANUGA Frozen Food.

Vir: www.anuga.com

Kar nekaj udeleženih podjetij se je sejma pod okriljem agencije udeležilo že večkrat. Ti med prednostmi skupinskega nastopa poudarjajo predvsem nižje stroške samega nastopa, boljšo izpostavljenost razstavnega prostora in s tem večjo opaznost med obiskovalci ter sinergijo med slovenskimi razstavljavci. Sicer pa so od letošnjega leta stroški udeležbe podjetij na nacionalnih skupinskih sejemskih nastopov še nižji, saj je med e-vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada objavljen tudi vavčer za skupinske sejemske predstavitve v organizaciji SPIRIT Slovenija, ki sofinancira 60% oziroma od 500 EUR do 3.000 EUR stroškov oblikovanja in postavitve stojnice ter prevoza razstavnih eksponatov.

*****

Do konca letošnjega leta bosta pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija izvedeni še dve skupinski predstavitvi slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, in sicer novembra na mednarodnem navtičnem sejmu Metstrade v Amsterdamu, decembra pa še na sejmu domače in umetnostne obrti AF – L'Artigiano in Fiera v Milanu.

******

Več informacij: Lidija Vinkovič, odnosi z javnostmi, T: 01 589 18 75, M: 041 867 975, E: lidija.vinkovic@spiritslovenia.si