Skip to main content

Uspešna predstavitev slovenskih podjetij na sejmu Moulding Expo 2019

| PR

Prejšnji teden je v nemškem Stuttgartu potekal sejem Moulding Expo, na katerem se je uspešno predstavilo tudi sedem slovenskih podjetij. Ta so bila z nastopom na vodilnem evropskem sejmu s področja orodjarstva zadovoljna, saj so se seznanila z novimi trendi s področja orodjarstva, dobila nove kontakte, če bodo vodili v posle, pa bo pokazala prihodnost.

Na Moulding Expo 2019 v Stuttgartu je bilo 705 razstavljavcev iz 31 dežel. Arhiv: www.messe-stuttgart.de

Na Moulding Expo 2019 v Stuttgartu je bilo 705 razstavljavcev iz 31 dežel. Arhiv: www.messe-stuttgart.de

SPIRIT Slovenija je na pobudo slovenskih podjetij skupinsko predstavitev na tem sejmu prvič organizirala že leta 2017, ko se je tam predstavljalo devet slovenskih podjetij. Letos se je na javno povabilo agencije za nastop na tem sejmu odzvalo sedem podjetij: DAG, d. o. o., Koper, Grelci Maras, d. o. o., Kolektor orodjarna, d. o. o., Orkoplast, d. o. o., TECOS razvojni center orodjarstva Slovenije, Sofimax, d. o. o. in Tehmetal, d. o. o. Ti so svoje izdelke in storitve predstavljali na skupnem razstavnem prostoru velikosti 70 m2 in pod promocijsko kampanjo Green. Creative. Smart.

SPIRIT Slovenija s sedmimi podjetji ponovno na največjem evropskem sejmu orodjarstva. Arhiv: SPIRIT Slovenija

SPIRIT Slovenija s sedmimi podjetji ponovno na največjem evropskem sejmu orodjarstva. Arhiv: SPIRIT Slovenija

Letos je agencija skupinsko predstavitev na sejmu nadgradila in v sodelovanju s TECOS razvojnim centrom orodjarstva Slovenije in Generalnim konzulatom RS v Münchnu pripravila Slovenski dan, ki se ga je udeležilo okoli 60 obiskovalcev. Na njem je bilo predstavljeno področje orodjarstva v Sloveniji ter možnosti za povezovanje z nemško orodjarsko industrijo. Orodjarstvo je v Sloveniji zelo dobro razvito, podjetja iz te panoge pa so pomemben igralec v svetovnem orodjarskem prostoru. Slovenski orodjarji so kakovosten in zanesljiv partner, kar se kaže tudi s tem, da sodelujejo s pomembnimi svetovnimi koncerni, predvsem z avtomobilsko industrijo, ter veliko vlagajo v znanje, je bilo povedano na dogodku. Po dogodku in tudi naslednja dva dneva so potekali vnaprej dogovorjeni poslovni sestanki med slovenskimi in tujimi podjetji. Vsako slovensko podjetje je imelo najmanj pet organiziranih sestankov s potencialnimi kupci ter tudi dodatne sestanke. Podjetja so povedala, da je bila večina sestankov zelo uspešnih, pri nekaterih so se pokazale konkretne možnosti za vzpostavitev nadaljnjega sodelovanja s potencialnimi kupci.

Slovenska podjetja so podala nekaj vtisov o sejemskem nastopu:

Matevž Hojnik, Sofimax, d. o. o.: »Nemški trg nas zanima, ker je Slovenija premajhna za naše delovanje in ker dobimo v tujini višje plačilo za enako kakovost. Na tem sejmu smo bili prisotni prvič, predstavljali smo storitve rezkanja, brušenja in izdelave strojnih delov po naročilu kupcev. Uspeli smo pridobiti kar nekaj kontaktov, izplen sejma pa bomo videli kasneje. Skupno predstavitev pozdravljamo, saj je tako nastop bolje organiziran, kot če bi šli na sejem sami.«

Anita Kralj, Orkoplast, d. o. o.: »Za udeležbo na tem sejmu smo se odločili, ker želimo razširiti svoj krog kupcev na nemškem trgu, ki za nas predstavlja velik potencial. Prednost takšnega nastopa vidimo v stroškovni plati, kot tudi dejstvu, da se kot skupina podjetij iz iste ali podobne dejavnosti bolj učinkovito predstavljaš trgu. Na sejmu smo se predstavili kot dobavitelji orodij za izdelavo različnih izdelkov iz aluminija, železa, bakra, medenine … za potrebe elektro in avtomobilske industrije. Na sejmu smo bili letos prvič, z izplenom kontaktov smo zelo zadovoljni, tudi obeti za nove posle so kar veliki.

Slovenski razstavni prostor. Arhiv: SPIRIT Slovenija

Slovenski razstavni prostor. Arhiv: SPIRIT Slovenija

Jaka Sovinc, Tehmetal, d. o. o.: »Za udeležbo na tem sejmu smo se odločili zaradi predstavitve našega podjetja ter pridobivanja novih kupcev na nemškem trgu. Nižji stroški nastopa so največja prednost takšnega nastopa.  Na sejmu smo predstavljali dele orodja, pričakovali smo malce več zanimanja, sicer pa smo z udeležbo zadovoljni.«

Bojan Maras, Grelci Maras, d. o. o.: »Bistvena prednost tovrstnih nastopov je večji in bolj opazen prostor, nižji stroški na razstavljavca in bolj enostavna priprava na sam sejem. Nemški trg, na katerem smo že vrsto let, vidimo kot priložnost za iskanje dodatnih, novih kupcev, saj ima veliko kupno moč. Na sejmu smo predstavljali naše izdelke: električne grelce za orodja in stroje ter toplokanalne temperaturne regulatorje.«

Rok Draščič, DAG, d. o. o.: »Nemški trg ponuja veliko priložnosti za naše podjetje, zato smo se odločili za udeležbo na tem sejmu. Zaradi skupnega nastopa smo bili bolj vidni in opazni, pa tudi stroški udeležbe na podjetje so tako bistveno manjši.«

Sejem Moulding Expo, ki se odvija vsako drugo leto, je namenjen predstavitvi izdelkov in tehnologij s področja orodjarstva in modeliranja, izdelave prototipov, hitrega oblikovanja prototipov in vzorcev, orodij za litja, orodij za oblikovanje kovin, CAD/CAM tehnologij in orodij, procesiranja, simuliranja ter sorodnih vsebin. V letu 2019 se je na sejmu predstavilo 705 razstavljavcev iz 31 držav, obiskalo pa ga je več kot 13.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani www.moulding-expo.de.

*****

Javna agencija SPIRIT Slovenija je pred kratkim objavila javno povabilo podjetjem za posredovanje interesa za skupinsko udeležbo na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2020, predlogi podjetij bodo osnova za pripravo seznama sejmov, na katerih bodo v prihodnjem letu organizirani skupni nastopi.

*****

Več informacij: Lidija Vinkovič, odnosi z javnostmi, T: 01 589 18 75, M: 041 867 975, E: lidija.vinkovic@spiritslovenia.si