Skip to main content

SPIRIT Slovenija tudi letos na največjem investicijsko-nepremičninskem sejmu na svetu - MIPIM 2019 v Cannesu

| PR

Javna agencija SPIRIT Slovenija se bo tudi letos aktivno udeležila mednarodnega investicijsko-nepremičninskega sejma MIPIM, ki bo ta teden potekal v francoskem Cannesu. Na svojem razstavnem prostoru bo pod sloganom Slovenia. Green. Creative. Smart. skupaj z Mestno občino Ljubljana predstavljala Slovenijo kot primerno lokacijo za tuje neposredne investicije in nekatere zanimive investicijske priložnosti.

Fotografija: Uspešna predstavitev slovenskih investicijskih projektov pod sloganom Invest Slovenia - Green. Creative. Smart.na sejmu MIPIM 2018 v Cannesu. Foto: arhiv SPIRIT Slovenija/HS

Štiridnevni sejem MIPIM, ki se letos prične v torek, 12. marca, velja za največje mednarodno nepremičninsko stičišče tako podjetij in agencij, ki ponujajo različne investicijske projekte, kot tudi potencialnih investitorjev, ki iščejo nove priložnosti. Sejem se je v treh desetletjih razvil v enega največjih mednarodnih sejmov nepremičnin na svetu in je dobra priložnost za seznanitev s trendi, ki trenutno vladajo na investicijskem področju, pregled razpoložljivih projektov ter pogovore z investitorji in svetovalci s področja investicij. Organizatorji sejma napovedujejo, da se bo letos na več kot 21.500 m2 razstavnih površin predstavilo več kot 3.350 razstavljavcev iz 100 dežel, ki naj bi privabili najmanj 26.000 obiskovalcev, od tega najmanj 5.400 investitorjev. V tem času je napovedanih tudi več kot 100 različnih seminarjev, konferenc in ostalih dogodkov, vodilna nit letošnjega sejma pa bo »vključevanje prihodnosti.«

Dogodek za SPIRIT Slovenija predstavlja veliko priložnost, saj lahkopotencialnim investitorjem predstavi slovensko investicijsko okolje ter tudi konkretne investicijske projekte v Sloveniji. Na razstavnem prostoru se že tradicionalno skupaj predstavljata SPIRIT Slovenija in Mestna občina Ljubljana. Tudi letošnja predstavitev bo temeljila na sloganu Slovenia. Green. Creative. Smart, na razstavnem prostoru pa bodo vizualno predstavljene tudi vse slovenske regije. Predstavljenih bo 11 investicijsko-nepremičninskih projektov: Ljubljanski železniški terminal, Logistično distribucijski center Mercator, Znanstveni center na Barjanski cesti, Stanovanjska soseska Brdo II, Poslovna stavba Dolgi most Node, Večgeneracijski stanovanjski center Šiška, Poslovna stavba Gen-I, Stanovanjsko poslovna stavba Spektra, Večnamenska sejemska in kongresna dvorana na Gospodarskem razstavišču, Poslovni center Bežigrad in Poslovno stanovanjska dvojčka za Bežigradom ter tudi projekti drugih nosilcev, kot na primer DUTB, Občina Ajdovščina, Fraport, …

Fotografija: Lani so na sejmu našteli več kot 20.000 obiskovalcev. Foto: www.mipim.com

Na sejmu MIPIM je SPIRIT Slovenija prisoten že vrsto let. Lani je bil slovenski razstavni prostor eden izmed najbolj obiskanih na sejmu, največ interesa za investiranje pa je bilo zaznati s strani podjetij s področja logistike in turistične infrastrukture. Sicer so lani organizatorji zabeležili več kot 26.000 obiskovalcev, tako med razstavljavci kot obiskovalci pa je bilo zaznati, da se v nepremičninski sektor ponovno vrača optimizem, kljub vsemu pa so investitorji bolj previdni kot pred krizo.

Sicer pa SPIRIT Slovenija tudi v letu 2019 nadaljuje z aktivno udeležbo na mednarodnih investicijsko nepremičninskih sejmih v tujini. Tako poleg predstavitve na MIPIM načrtuje še nastop na sejmu Expo Real v Münchnu in CIFIT v Xiamnu na Kitajskem. Nastop na teh sejmih je ključen zaradi ciljne publike, ki jo sestavljajo potencialni investitorji, industrijski razvijalci ter predstavniki medijev, svetovalnih podjetij in sorodnih agencij.

******

Več informacij: Lidija Vinkovič, odnosi z javnostmi, T: 01 589 18 75, M: 041 867 975, E: lidija.vinkovic@spiritslovenia.si