Skip to main content

Na navtičnem sejmu METS v Amsterdamu tudi 14 slovenskih podjetij

| PR

Na 28. sejmu navtične industrije in opreme METS (Marine Equipment Trade Show), ki bo med 17. in 19. novembrom 2015 potekal v Amsterdamu, bo pod okriljem Javne agencije SPIRIT Slovenija na skupnem razstavnem prostoru svoje izdelke in storitve predstavljalo 14 slovenskih podjetij. Sejem velja za največji in najpomembnejši sejem za navtično opremo in opremo marin na svetu, letos na njem pričakujejo več kot 22.000 obiskovalcev.

METS – Marine Equipment Trade Show je namenjen predstavitvi izdelkov in opreme s področja navtike. Sejem je predvsem profesionalne narave, saj na njem nastopijo skoraj vsi proizvajalci navtične opreme, obišče pa ga velika večina trgovcev z navtično opremo. To je edini sejem na svetu, ki je specializiran za navtično opremo in na katerem, za razliko od ostalih navtičnih sejmov, ni plovil. Prisotnost podjetij, ki se ukvarjajo z navtično opremo je na sejmu METS obvezna, če želi podjetje delovati v evropskem prostoru ali širše, saj je ta sejem nepogrešljiv cilj vseh dobaviteljev navtične opreme.

Produktne skupine izdelkov na sejmu so: materiali in oprema za gradnjo plovil, električne komponente in navigacijska oprema, svetila, notranja oprema plovil, pogonski agregati ter elementi in naprave in oprema za njihovo vzdrževanje, oprema za hlajenje in prezračevanje, zaščitna oprema, tekstil, izdelki iz platna in drugih materialov ter sorodna oprema, krmilni sistemi in hidravlika, oprema za marine in ostala navtična oprema. V letu 2014 se je na sejmu predstavilo 1358 razstavljavcev iz 48 držav, obiskalo pa ga je več kot 21.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.metstrade.com

Javna agencija SPIRIT Slovenija je marca letos objavila javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako se bo na skupinski stojnici na 182 m2 razstavne površine predstavljalo 14 slovenskih podjetij, in sicer ASTEL d. o. o., CAP d. o. o., Elektro Štumpfl d. o. o., GS d. o. o., HOMEYACHT Milan Milostnik s. p., HOVERCRAFT d. o. o., IRM d. o. o., PODGORJE d. o. o. Šentjernej, SAITECH d. o. o., Sandiline d. o. o., SC Kompoziti d. o. o., TURK M&Z d. o. o., XLAB d.  o. o. in YACHTING 2000 Sebastjan Bržan s. p.

Tone Britovšek iz podjetja IRM, d. o. o. kot prednost skupnega nastopa slovenskih podjetij na tem sejmu izpostavlja sinergijo in večjo prepoznavnost, zaradi česar verjame, da bo tudi obisk partnerjev bolj učinkovit in verodostojen. “Sejem METS je največji sejem na svetu za opremo plovil in marin ter tudi ladjedelnic, pa tudi za izdelavo in popravilo plovil za prosti čas, zato je za slovenska podjetja, ki imajo opremo za izgradnjo plovil ali za poslovanje marin, predstavitev na tem sejmu nujen korak na poti v internacionalizacijo. Udeležba na sejmu je namreč priložnost za srečanje potencialnih partnerjev in kupcev iz celega sveta. Naše podjetje se na sejmu predstavlja že šestič. Večletna zaporedna udeležba nam je povečala prepoznavnost, obenem pa predstavlja tudi zagotovilo potencialnim partnerjem in kupcem za resnost in zanesljivost podjetja na dolgi rok. Lani smo na tem sejmu podpisali pogodbo s partnerjem Marcapelli marina, ki nam je odprla pot na trge Nizozemske, Belgije in Nemčije. Partnerja smo spoznali eno leto pred podpisom pogodbe prav na tem sejmu. Letos že žanjemo sadove te pogodbe in naša Marina Master  - celovita programska rešitev za upravljanje poslovanja z marino, je že v produkciji v dveh marinah na Nizozemskem, pred implementacijo pa jih je še nekaj.” Sicer pa podjetje IRM zadnji dve leti aktivno sodeluje tudi v obsejemski dejavnosti. Tako bodo tudi letos predstavili novosti Marina Master na predavanju z naslovom  "My marina - My Application" v okviru Marina & Yard Pavilion (MYP).

Skupinski nastop slovenskih predstavnikov na sejmu je videti bolj korektno in profesionalno, je prepričan Boštjan Žagar iz podjetja CAP, d. o. o., ki si sicer od letošnjega nastopa obeta podvojitev proizvodnje za 2016. Tudi Blaž Stepišnik iz podjetja Hoovercraft, d. o. o. kot prednost skupnega nastopa na tovrstnih sejmih v primerjavi s samostojnim nastopom izpostavlja predvsem večjo promocijo Slovenije in slovenskega gospodarstva. “Od letošnjega  nastopa na tem sejmu si obetamo predvsem nove poslovne vezi, širitev prodajne mreže in utrjevanje že obstoječih.” Priložnosti za slovenska podjetja v tej panogi poleg proizvodnje za tuje poslovne partnerje pod njihovo blagovno znamko  vidi v prodaji inovacij, ki so naš največji potencial. Letos je ena njihovih inovacij, napihljiva platforma za jahte, nominirana za DAME 2015 nagrado.

*****

Več informacij: Lidija Vinkovič, odnosi z javnostmi, T: 01 589 18 75, M: 041 867 975, E: lidija.vinkovic@spiritslovenia.si