Skip to main content

Vrhunska predstavitev Slovenije na nepremičninsko – investicijskem sejmu DOMEXPO 2014 v Moskvi

| PR

Včeraj je svoja vrata zaprl največji nepremičninsko – investicijski sejem na področju nekdanje Sovjetske zveze, DOMEXPO 2014, ki je namenjen predstavitvi ključnih nepremičnin in investicijskih projektov. Na njem se je na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija in njene blagovne znamke Invest Slovenia predstavljalo pet slovenskih investicijskih projektov, agencija pa je na zaključni prireditvi prejela nagrado za vrhunski nastop na sejmu, izvrstno predstavitev projektov in profesionalen odnos z obiskovalci sejma.

Slovenski razstavni prostor na sejmišču Gostiny dvor si je med 10. in 13. aprilom 2014 ogledalo nekaj tisoč obiskovalcev. Obiskovalci tega sejma so bili predvsem ruski kupci nepremičnin kot drugega doma in investitorji; dobra polovica pa namerava kupiti nepremičnino oziroma investirati v projekt v naslednjih 12 mesecih, večinoma v projekte v vrednosti okoli 100.000 EUR

Javna agencija SPIRIT Slovenija je v začetku marca letos objavila javno povabilo za nabor in izbor tržno zanimivih investicijskih projektov za skupinsko sejemsko predstavitev na 30. mednarodnem investicijsko-nepremičninskem sejmu DOMEXPO v Moskvi. Pod okriljem agencije je tako Slovenijo kot primerno lokacijo za investiranje in zanimivo turistično destinacijo na 24 m2 velikem razstavnem prostoru predstavljalo pet slovenskih nepremičninskih projektov:

- Apartmaji Gaja Bled,

- poslovna cona Komenda,

- Grand Slam hotel Rogaška Slatina,

- Dvorec Jelen Kranj,

- Restavracija Lent Maribor.

Javna agencija SPIRIT Slovenija, ki je bila na sejmu prisotna tretjič zapored, je na zaključni prireditvi s strani organizatorja sejma prejela tudi nagrado za vrhunski nastop na sejmu, izvrstno predstavitev projektov in profesionalen odnos z obiskovalci sejma.

»Med nepremičninskimi sejmi v Ruski federaciji je sejem DOMEXPO organiziran na najvišji ravni, saj se na njem predstavljajo bolj prestižni in kakovostni nepremičninski projekti. Opaziti pa je velike razlike v cenah nepremičnin med Slovenijo in državami kot so Španija, Italija, Bolgarija ter drugimi državami, ki so tu močneje zastopane,« pravi Marko Hozjan iz podjetja Elektroservisi, d. d. Po njegovem mnenju je Ruska federacija zagotovo trg velikih priložnosti, zato ocenjuje, da je udeležba na takem sejmu smiselna. »Treba pa se je zavedati, da je za uspešen nastop potrebna pomoč ruskega predstavnika oziroma agenta, predvsem slednjih, ki tržijo Slovenijo, je tokrat na sejmu primanjkovalo. Sicer pa je bila slovenska stojnica odlična - možnosti, kako doseči maksimalno možno vidnost in prepoznavnost so bile polno izkoriščene,« je dodal.

»Nastop na sejmu DOMEXPO je idealna priložnost za poglabljanje obstoječih in navezovanje novih poslovnih kontaktov z ruskimi strankami, poleg tega pa nudi možnost za predstavitev stanovanjskih in poslovnih nepremičnin. Uspeh na sejmu je močno odvisen od tega, kako dobro je projekt pripravljen - predstavljen mora biti kot celota, z jasnimi finančnimi podatki in stopnjo rentabilnosti, na enostaven način in v ruskem jeziku, za kar svetujem pomoč lokalnega zastopnika,« priporoča Aleksander Tonko iz podjetja RCom mednarodna skupina.

Matic Romšak iz Poslovne cone Komenda pravi, da je ruski kupec zelo specifičen. »Na sejem pride s točno določeno željo kje, kaj in za koliko kupiti. Opazil sem, da ustni dogovor velja vsaj toliko, kot pisana beseda in da več kot pisna ponudba pomeni osebni stik. Vsekakor se mi zdi pomembno, da smo se na sejmu DOMEXPO v Moskvi predstavili, potipali utrip in pridobili nekaj kontaktov potencialnih investitorjev, sploh ker je agencija SPIRIT prevzela večino organizacijskih stroškov in zagotovila enotno predstavitev slovenskih projektov, tako poslovne, kot stanovanjske in počitniške namembnosti.«

»Razstavni prostor Slovenije na tem sejmu ni le priporočljiv, temveč je z vidika promocije Slovenije nujen. Z nastopom na sejmu lahko Ruse spodbudimo, da najprej obiščejo Slovenijo, šele nato se bo ruski turist odločal o nakupu nepremičnine in tehtal možnosti za investiranje,« je prepričan Artjon Bajdak iz podjetja Fesst, d. o. o.

Na letošnjem sejmu se je predstavilo več 250 razstavljavcev, dobra polovica podjetij je bila iz Ruske federacije, ostalo pa podjetja iz 40 držav. Po raziskavi organizatorjev sejma so bili obiskovalci predvsem ruski kupci nepremičnin kot drugega doma in investitorji; 60 % obiskovalcev namerava kupiti nepremičnino oziroma investirati v projekt v naslednjih 12 mesecih; 80 % obiskovalcev namerava kupiti nepremičnino oziroma investirati v projekt v obdobju do dveh let. Povprečna starost obiskovalcev je 35-40 let; 85 % obiskovalcev se ne udeležuje drugih primerljivih mednarodnih sejmov; 70 % obiskovalcev namerava kupiti nepremičnino oziroma investirati v projekt iz lastnih prihrankov (brez dodatnih virov financiranja).

Javna agencija SPIRIT Slovenija bo tudi v letu 2014 nadaljevala z aktivno udeležbo na mednarodnih-investicijsko nepremičninskih sejmih v tujini. Tako bo poleg že izvedene predstavitve na MIPIM v Cannesu in DOMEXPO v Moskvi agencija nastopala še na sejmu EIRE v Milanu in že tradicionalno na sejmu ExpoReal v Münchnu, letos pa prvič tudi na sejmu Buying Properties Abroad v Stockholmu.

 

******

 

Več informacij: Lidija Vinkovič, odnosi z javnostmi, T: 01 589 18 75, M: 041 867 975, E: lidija.vinkovic@spiritslovenia.si