Skip to main content

Sedem slovenskih podjetij skupaj s SPIRIT Slovenija na sejmu MADE EXPO 2013 v Milanu

| PR

Javna agencija SPIRIT Slovenija organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu MADE EXPO, ki bo med 2. in 5. oktobrom 2013 potekal v Milanu. Na mednarodnem sejmu arhitekture in gradbeništva se bo pod okriljem agencije predstavilo sedem slovenskih podjetij.

Sejem je namenjen predstavitvi izdelkov in storitev s področja gradbeništva in energetsko varčne gradnje, predstavljajo se predvsem materiali in montažni elementi za gradnjo, konstrukcijski sistemi, izolativni materiali in tehnologije, fasade, elementi za zasteklitve in senčila, elementi za ostrešja, elementi in tehnologije za energetsko varčno gradnjo, notranja arhitektura in materiali. V letu 2012 se je na sejmu predstavilo 1532 razstavljavcev, obiskalo pa ga je dobrih 230 tisoč obiskovalcev.

Na skupinskem razstavnem prostoru pod okriljem SPIRIT Slovenija bo na 206 m2 razstavne površine svoje izdelke predstavilo 7 slovenskih podjetij, in sicer Rihter, d. o. o., Marles Hiše Maribor, d. o. o., Riko Hiše, d. o. o., Jelovica Hiše, d. o. o., Osvetljevalna optika Janez Rihtar s. p., MIPO, d. o. o. in Združenje lesne in pohištvene industrije pri Gospodarski zbornici Slovenije.

»Zaradi gospodarske krize na slovenskem trgu so se številni slovenski proizvajalci lesenih montažnih stavb že pred leti odločili, da intenzivneje iščejo svoje poslovne priložnosti na tujih trgih, med katerimi je tudi italijanski,« udeležbo slovenskih podjetij na tem sejmu komentira Bernard Likar iz Združenja za lesarstvo na GZS. »Slovenski proizvajalci nudijo sodobno leseno gradnjo, ki ustreza okoljskim, estetskim in življenjskim standardom najzahtevnejših kupcev. Naša konkurenčna prednost je, da imamo tradicijo, znanje in upoštevamo najnovejše trende v leseni gradnji,« pojasnjuje Likar. Kot pravi, lahko naši proizvajalci, člani sekcije slovenskih proizvajalcev montažnih hiš pri Združenju lesne in pohištvene industrije na GZS, svojo kakovost dokažejo s certifikati, ki jih podeljujejo priznane neodvisne institucije. »Skoraj vsi imajo evropsko tehnično soglasje, ki je tako rekoč vstopnica na evropske trge, poleg tega pa imajo tudi vrsto neobveznih certifikatov in znakov kakovosti, ki zagotavljajo najvišjo kakovost izvedbe,« še dodaja. Ker pa je nastopanje na tujih sejmih za vsakega razstavljavca stroškovno velik zalogaj, je po mnenju Likarja glavna prednost skupnega nastopa racionalizacija in znižanje stroškov razstavljanja za posamezne razstavljavce.

»Na italijanskem trgu smo sicer prisotni že dlje časa, vendar se ne branimo novih kupcev, zato upamo, da bo ta sejem uspešen in obiskan, da bomo pridobili kakšnega novega poslovnega partnerja,« odločitev za letošnji nastop na sejmu Made Expo pojasnjuje Saša Jazbec iz podjetja Rihter, d. o. o. »Skupinski nastop slovenskih podjetij pod okriljem SPIRIT Slovenija na sejmu v tujini je zanimiv način nastopa slovenskih podjetij na tujem trgu, obenem pa tudi zelo koristen, saj lahko na ta način dobimo nove poslovne partnerje,« še dodaja.

Javna agencija SPIRIT Slovenija (prej JAPTI) že vrsto let uspešno organizira skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini. S sodelovanjem na sejmu je slovenskim podjetjem omogočena promocija njihovih storitev in izdelkov ter vzpostavitev novih poslovnih stikov s tujimi poslovnimi partnerji. Oktobra tako SPIRIT Slovenija pripravlja še skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na sejmu prehrambne in živilske industrije ANUGA, ki bo med 5. in 9. oktobrom 2013 v Kölnu, sejmu avtomobilske industrije, vozil in komponent za električna vozila eCarTec, ki bo med 15. in 17. oktobrom 2013 v Münchnu in sejmu tehničnih izdelkov TEHNOMA, ki bo med 15. in 29. oktobrom 2013 v Skopju.

*****

 

Več informacij: Lidija Vinkovič, odnosi z javnostmi, T: 01 589 18 75, M: 041 867 975, E: lidija.vinkovic@spiritslovenia.si