Skip to main content

Uspešna predstavitev Slovenije na MIPIM 2013

| PR

Danes se je v francoskem Cannesu zaključil največji mednarodni investicijsko-nepremičninski sejem, MIPIM 2013, na katerem je javna agencija SPIRIT Slovenija* predstavljala Slovenijo kot primerno lokacijo za tuje neposredne investicije in zanimive investicijske priložnosti.

Sejem MIPIM velja za največje mednarodno nepremičninsko stičišče, kjer so najvplivnejšim nepremičninskim odločevalcem in investitorjem iz vsega sveta vsako leto predstavljeni najnovejši nepremičninski trendi in ključni svetovni investicijski projekti. Sejem je dobra priložnost za seznanitev s trendi, ki trenutno vladajo na investicijskem področju, za pregled razpoložljivih projektov ter za pogovore z investitorji in svetovalci s področja investicij.

Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma - SPIRIT Slovenija je bila tudi letos na sejmu aktivno prisotna. Na razstavnem prostoru so se pod sloganom Slovenian Way skupaj predstavljali javna agencija SPIRIT Slovenija, Mestna občina Ljubljana in predstavniki posameznih investicijskih projektov. Tuji javnosti so se predstavili projekt Poslovno-stanovanjski objekt ŠUMI, NUK II - nova narodno univerzitetna knjižnica, Poslovni center City Tower in projekt prenove Slovenske ceste.

Kot je poudaril mag. Matej Skočir, vodja sektorja za spodbujanje internacionalizacije in tujih neposrednih investicij na SPIRIT Slovenija, »je za SPIRIT Slovenija sejem MIPIM priložnost, da se potencialnim investitorjem predstavi investicijsko okolje Slovenije in tudi konkretne investicijske projekte naše države. Gre za največji tovrstni mednarodni sejem, ki je v svetu prepoznan kot ključni sejem na tem področju, zato se ga tudi udeležujemo. Kljub vse ostrejši konkurenci na tem področju - zelo aktivno se na sejmu denimo promovirata Turčija in Rusija, smo na razstavnem prostoru zaznali interes s strani investitorjev za investicijske projekte, ki smo jih predstavljali. K temu prispeva tudi redna prisotnost na temu sejmu in redno vzdrževanje stikov z investitorji, posledično je tudi vse večji interes med investitorji, ki so kakorkoli že povezani s Slovenijo, bodisi prek sorodstvenih ali poslovnih vezi.«

V času sejma se je odvijal pester spremljevalni program v obliki različnih seminarjev, konferenc in ostalih dogodkov, ki so bili osredotočeni na izzive in priložnosti, ki čakajo nepremičninski sektor v naslednjih 12 mesecih. Med pomembnejšimi dogodki je bila tudi udeležba župana Londona, ki je predstavil ključne projekte v Londonu ter London kot winning city, v katerem razvijajo številne projekte ter posledično iščejo poslovne partnerje, izvajalce, investitorje ...

Letos so prvič organizirali tudi MIPIM inovacijski forum, stičišče za izmenjavo idej pri oblikovanju bodočih mest, ki je objekte in uporabnike postavil v središče te industrije z namenom izpostaviti celotno paleto inovativnih rešitev.

Naziv države gostiteljice je letos pripadel Turčiji, ki po mnenju organizatorjev s svojo edinstveno geografsko lego, kulturno mešanico in perspektivnim gospodarstvom ponuja priložnost za mednarodne vlagatelje. Sicer pa se je na letošnjem sejmu na 19.000 m2 razstavnih površin predstavljalo 1850 razstavljavcev iz 83 dežel, ki naj bi privabili preko 20.000 obiskovalcev, od tega 4300 investitorjev, predvsem je bilo zaznati povečan obisk s strani ruskih obiskovalcev.

Poleg predstavitve na MIPIM-u bo javna agencija SPIRIT Slovenija tudi letos nadaljevala z aktivno udeležbo na izbranih investicijsko-nepremičninskih sejmih, kjer bo skupaj s povabljenimi podjetji aktivno predstavljala in tržila investicijske projekte. Skupaj z nosilci investicijskih projektov bo letos junija nastopala še na sejmu EIRE v Milanu in že tradicionalno na sejmu ExpoReal oktobra v Münchnu.

Fotografiji:

Arhiv: SPIRIT Slovenija

Več informacij:

Lidija Vinkovič, odnosi z javnostmi (področje internacionalizacije in tujih neposrednih investicij) T: 01 589 18 75, e-posta: lidija.vinkovic@japti.si