Skip to main content

SPIRIT Slovenija zagnal komunikacijsko kampanjo za promocijo slovenskega gospodarstva na nemškem in japonskem trgu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Javna agencija SPIRIT Slovenija te dni pričenja s komunikacijsko kampanjo za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini Green. Creative. Smart. na nemškem in japonskem trgu.

Komunikacijska kampanja Green.Creative.Smart na trgih DACH in na Japonskem

Nemčija kot ena izmed držav regije DACH predstavlja motor evropskega gospodarstva in je v svetovnem merilu četrto največje gospodarstvo. Za Slovenijo je Nemčija najpomembnejša gospodarska partnerica - prva po blagovni menjavi in četrta po vrednosti tujih neposrednih naložb v Sloveniji. Sicer so države DACH zaradi svoje bližine in sektorske skladnosti gospodarstev tradicionalno največji investitorji v Slovenijo ter predstavljajo več kot 50% vseh obstoječih tujih neposrednih investicij v naši državi. Investitorji iz te regije so seznanjeni z značilnostmi slovenskega okolja, saj predstavljajo ključne trgovinske partnerje v zunanji trgovini in pogosto vključujejo slovenske hčerinske družbe v svoje GVV.

Japonska se uvršča med prioritetne trge za privabljanje tujih neposrednih investicij na podlagi močnega zanimanja in potenciala za prihodnje projekte. Pa tudi zaradi aktivnega investicijskega okolja na področjih informacijske-komunikacijske tehnologije (IKT) in robotike, sektorjev, ki imata strateški pomen za nadaljnji razvoj slovenskega gospodarstva in globalno pozicioniranje Slovenije.

Komunikacijska kampanja Green.Creative.Smart na trgih DACH in na JaponskemGreen. Creative. Smart. je komunikacijska kampanja znamke I feel Slovenia na področju gospodarstva kot odziv na njegova pričakovanja po dvigu prepoznavnosti in ugleda Slovenije v mednarodnem okolju. Namenjena je celoviti in enotni promociji slovenskega gospodarstva na globalnem konkurenčnem trgu. Bistvo kampanje so tri osrednja podporna sporočila, ki predstavljajo slovensko gospodarstvo: Zelena. Slovensko gospodarstvo kaže odgovornost in skrb za okolje, za prihodnost našega planeta. Ustvarjalna. Slovensko gospodarstvo poganja talent izjemnih posameznikov, ki s pomočjo naprednega znanja ustvarjajo dodano vrednost. Pametna. Slovensko gospodarstvo s pomočjo pametnih, učinkovitih rešitev dosega konkurenčno prednost pred drugimi gospodarstvi. Z zgodbo Green. Creative. Smart. nagovarjamo potencialne investitorje in kupce, ki v Sloveniji iščejo edinstvene poslovne priložnosti in predstavlja večletno komunikacijsko platformo v podporo viziji zelenega, ustvarjalnega in pametnega slovenskega gospodarskega okolja.

Kampanja Green. Creative. Smart. je neločljivo povezana s temeljnimi izhodišči znamke države I Feel Slovenia. V naslovnikih skuša  ustvariti željo, da Slovenijo in slovensko gospodarstvo začutijo in doživijo kot privlačno, uspešno in stabilno zeleno, ustvarjalno in pametno gospodarsko okolje, ki omogoča poslovno rast in razvoj, kar Slovenijo razlikuje od drugih držav.

Kampanja bo obsegala oglaševanje na poslovnih straneh spletnih portalov Zeit.de in JapanTimes.co.jp.

Več o kampanji je na voljo na www.sloveniabusiness.eu

******