Skip to main content

Slovenija se bo na CIIE 2019 v Šanghaju predstavljala kot dežela visokih tehnologij in zimskih športov

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Slovenija bo tudi letos prisotna na največjem kitajskem uvoznem dogodku China International Import Expo – CIIE, ki se 5. novembra 2019 prične v Šanghaju. Z nacionalnim in zimskim paviljonom ter s stalno razstavo izdelkov slovenskih podjetij se bo kitajski poslovni javnosti predstavljala kot dežela visokih tehnologij, inovativnih izdelkov in storitev ter kot odlična partnerica pri učinkoviti pripravi na izvedbo zimskih olimpijskih iger 2022 v Pekingu in razvoju zimskega športa na Kitajskem.

China International Import Expo – CIIE bo letos potekal že drugič in velja za prestižni gospodarski dogodek, namenjen tako predstavitvi izdelkov široke potrošnje kot tudi visokih tehnologij. Z dogodkom želi Kitajska podpreti liberalizacijo trgovine in gospodarsko globalizacijo, predvsem pa odpreti kitajski trg. Lani se je na dogodku na 30.000 m2 razstavnih površin predstavljalo 3000 podjetij iz 130 držav, obiskalo pa ga je več kot 150.000 kitajskih kupcev. Otvoritve letošnjega dogodka se bo udeležil tudi kitajski predsednik Xi Jinping. Več informacij o dogodku je na voljo na spletni strani: www.ciie.org/zbh/en/.

Na dogodku se bo Slovenija predstavila kot dežela visokih tehnologij, inovativnih izdelkov in storitev ter kot partnerica pri učinkoviti pripravi na izvedbo zimskih olimpijskih iger leta 2022 v Pekingu in razvoju zimskega športa na Kitajskem. Po besedah Ajde Cuderman, direktorice SPIRIT Slovenija, si Slovenija želi izravnati negativno blagovno menjavo s Kitajsko in vidi priložnost za povečanje blagovne menjave ravno v nišnih industrijah in tehnologijah, ki jih kitajski proizvajalci težko kopirajo. »Z aktivno pripravo na CIIE 2019 smo pričeli pred slabim letom z javnim pozivom slovenskim podjetjem, ki bi se ga želeli udeležiti. Na dogodku bomo predstavili nekaj slovenskih tehnoloških presežkov, v luči prihajajočih zimskih olimpijskih iger v Pekingu leta 2022 pa bomo izpostavili tudi slovensko znanje in slovenska podjetja v industriji zimskih športov. Za začetek poslovanja na Kitajskem je potrebna tako vidnost, ki jo slovenskim podjetjem zagotavljamo s paviljonom kot tudi pridobitev ustreznega poslovnega partnerja. Ti se praviloma pojavljajo skupaj z odločevalci prav na takšnih dogodkih. Sicer pa Slovenija na različnih sejemskih dogodkih s svojimi paviljoni, ki jih koordinira SPIRIT Slovenija, vidno odstopa od drugih držav in s tem udeleženim podjetjem zagotavlja najboljšo vidnost in prepoznavnost.« Ker je za slovenska podjetja vstop na kitajski trg zelo specifičen, bo agencija skupaj z vodjo Konzulata RS v Šanghaju, Milošem Prislanom, pripravila tudi priročnik z opisom vseh postopkov za učinkovit vstop na ta trg, je še dodala.

Slovenija je bila na dogodku CIIE prisotna že lani, ko se je na nacionalnem paviljonu pod sloganom »Slovenia – Your High Tech Innovative and Winter Sport Partner« predstavljalo šest slovenskih podjetij (Alpina, Elan, Elan Inventa, Slatnar, Elaphe in Pipistrel). Vodilna tema predstavitve je bila zastavljena v luči ponudbe visoko tehnoloških rešitev na področju zimskih športov, električne avtomobilske in električne ultra lahke letalske industrije.