Skip to main content

Konferenca digitalnega marketinga za B2B izvoznike odlično obiskana

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Včeraj je pod okriljem SPIRIT Slovenija potekala konferenca digitalnega marketinga. Namen konference je bil približati digitalno okolje slovenskim mikro, majhnim in srednje velikim podjetjem, ki prodajajo na področju B2B na tuje trge. Konference se je udeležilo preko 90 predstavnikov podjetij iz različnih sektorjev.

V uvodnem delu konference je Martin Zadel, ki na javni agenciji SPIRIT Slovenija pokriva področje izobraževanja za izvoznike,  predstavil aktivnosti agencije s poudarkom na internacionalizaciji. Poudaril je, da je današnji dogodek pričetek 7 delavnic, ki bodo potekala od junija do novembra. Na voljo je 35 mest. Prijave se zbirajo na spletni strani Izvoznega okna do 7. junija oziroma do zapolnitve prostih mest.

V nadaljevanju je Črt Podlogar, predstavnik podjetja Red orbit, poudaril da imajo B2B podjetja na področju digitalnega marketinga veliko prednosti zaradi možnosti ciljanja ozke skupine potencialnih kupcev. Zato lahko  s pravo izbiro strategije zelo učinkovito nagovarjajo potencialne kupce. Potrebno je poznati svoje kupce, njihove nakupne procese in težave, s katerimi se pri tem soočajo. Pri tem je predlagal tudi analizo digitalnega nastopa konkurenčnih podjetij v panogi. Tudi konkurenca nam je namreč lahko v pomoč. Obiskovalci spletnih strani naše konkurence so namreč lahko tudi naši potencialni kupci. V zaključnem delu predstavitve pa  je poudaril, da je digitalno oglaševanje lahko tudi odlična komplementarna aktivnost klasičnim oblikam B2B trženja, kot je na primer boljša izpostavitev sejemskih nastopov v tujini.

V nadaljevanju so bile predstavljane vsebine s področja optimizacije digitalnega nastopa, socialnih omrežij, plačljivega oglaševanja ter usklajevanja marketinga in prodaje.

Izpostavljeno je bilo dejstvo, da ima umetna inteligenca vedno bolj pomembno vlogo tudi v digitalnem marketingu, vendar smo ljudje tisti, ki z empatijo lahko razumemo svoje stranke. Zato je naša naloga, da poskrbimo za kreativnost in inovativnost marketinškega nastopa. Dogodek se je zaključil z okroglo mizo in druženjem med udeleženci programa ter predavatelji.

Udeleženci dogodka so konferenco zelo dobro ocenili. Predstavnik podjetja Tiskana vezja Luznar d.o.o., gospod Elvir Hodžić je zatrdil: Podjetja iz B2B sektorja smo tovrstne programe zelo pogrešala. Pravkar smo prenovili spletno stran. Dodatna znanja s področja digitalnega marketinga nam bodo zelo koristila, zato smo tudi pohiteli s prijavo na  delavnice digitalnega marketinga.

Konferenco je organizirala SPIRIT Slovenija v izvedbi marketinške agencije Red Orbit.

Sredstva za pripravo in izvedbo izobraževalnega programa digitalnega marketinga za slovenska MSP izvozno usmerjena podjetja zagotavljata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.