Skip to main content

Uspešna predstavitev slovenskih investicijskih projektov na sejmu MIPIM 2017 v Cannesu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Pred kratkim se je v Cannesu zaključil že 27. mednarodni investicijsko-nepremičninski sejem MIPIM, na katerem je javna agencija SPIRIT Slovenija skupaj z Mestno občino Ljubljana pod sloganom Invest Slovenia - Green. Creative. Smart. predstavljala našo državo kot primerno lokacijo za tuje neposredne investicije.

 

Skupni razstavni prostor SPIRIT Slovenija in Mestne občine Ljubljana je med obiskovalci požel veliko interesa.

Sejem MIPIM velja za največje mednarodno nepremičninsko stičišče, kjer so najvplivnejšim nepremičninskim odločevalcem in investitorjem iz vsega sveta vsako leto predstavljeni najnovejši nepremičninski trendi in ključni svetovni investicijski projekti. Tako se je med 14. in 17. marcem 2017 na več kot 19.000 m2 razstavnih površin v 17 halah predstavilo 2600 razstavljavcev iz 90 držav, od investitorjev, finančnih institucij in ponudnikov arhitekturnih, projektantskih in gradbenih storitev ter storitev upravljanja nepremičnin, do predstavnikov lokalnih skupnosti, hotelskih verig, nepremičninskih družb, investicijskih skladov in drugih. Predstavljenih je bilo več kot tisoč različnih projektov stanovanjskih, poslovnih in ostalih nepremičnin, industrijskih, športnih, turističnih in zdravstvenih objektov. Sejem si je ogledalo 23.000 obiskovalcev, med njimi kar 5300 investitorjev, 400 novinarjev in več kot 500 predstavnikov mest in lokalnih oblasti. V bogatem spremljevalnem programu se je odvilo več kot 100 različnih seminarjev, konferenc ter več kot 150 družabnih dogodkov, namenjenih mreženju med udeleženci.

Več