Skip to main content

Uspešen nastop slovenskih podjetij na sejmu arhitekture in gradbeništva v Milanu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Med vikendom se je v Milanu zaključil sejem arhitekture in gradbeništva Made Expo, na katerem so pod okriljem SPIRIT Slovenija na 210 kvadratnih metrov velikem skupinskem razstavnem prostoru svoje izdelke in storitve razstavljala podjetja Hoja, d. d., Marles hiše Maribor, d. o. o., Melu, d. o. o., M Sora, d. d., Riko hiše , d. o. o., Saning, d. o. o. ter Lesarski grozd.

 

Med vikendom se je v Milanu zaključil sejem arhitekture in gradbeništva Made Expo, na katerem so pod okriljem SPIRIT Slovenija na 210 kvadratnih metrov velikem skupinskem razstavnem prostoru svoje izdelke in storitve razstavljalo sedem slovenskih podjetij.

Made Expo organizirajo vsaki dve leti in je namenjen predstavitvi izdelkov in storitev s področja gradbeništva in energetsko varčne gradnje. Na njem predstavljajo predvsem materiale in montažne elemente za gradnjo, konstrukcijske sisteme, izolacijske materiale in tehnologije, fasade, elemente za zasteklitve in senčila, elemente za ostrešja, elemente in tehnologije za energetsko varčno gradnjo, notranjo arhitekturo in materiale. Predlani je sejem, na katerem se je predstavilo 900 razstavljavcev iz 34 držav, obiskalo več kot 208 tisoč obiskovalcev.

Nosilec aktivnosti in organizator skupinskega sejemskega nastopa na sejmu MADE Expo je bila javna agencija SPIRIT Slovenija s finančno podporo Direktorata za lesarstvo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Drago Por, Hoja, d. d.:Med prednostmi skupinskega nastopa izpostavljam predvsem večji obisk na razstavnem prostoru in izmenjavo potencialnih kupcev. Na sejmu smo predstavaljali lesene lepljene konstrukcije. Z udeležbo smo bili
pretežno zadovoljni, morda je manjkal večji obisk strokovnih partnerjev. Sejem je dolgoročna naložba, zato sodeč po strukturi obiskov pričakujemo prihodnje sodelovanje z novimi kupci in dobavitelji. Sicer pa je prihodnost podjetij v naši panogi v hitrejši odzivnosti in boljšem servisu kupcev.”

Več