Skip to main content

Slovenska in japonska podjetja iskala možnosti za skupna sodelovanja

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Danes je v ljubljanskem Best Western Hotelu Slon potekala poslovna konferenca in individualni poslovni pogovori oziroma tako imenovani Dnevi dobaviteljev. Izvedenih je bilo 38 vnaprej dogovorjenih sestankov med predstavniki slovenskih in japonskih podjetij s podružnicami v Evropi, ki iščejo poslovne partnerje v evropskih državah, obe strani pa sta izrazili zadovoljstvo nad pogovori in izpostavili, da je priložnosti za skupna sodelovanja veliko.

V delegaciji so nakupni odločevalci šestih japonskih podjetij s podružnico v Evropi, saj gre za tako imenovano nabavno delegacijo, in sicer Daihen Varstroj, Hitachi Zosen Europe, KD TEC, s. r. o., Makita EU, Musashi Hungary in Mitsuba Automotive Systems of Europe.

Mag. Gorazd Mihelič, direktor SPIRIT Slovenija je poudaril, da je leta 2013 agencija podpisala sporazum o sodelovanju s partnersko agencijo JETRO z namenom poglobitve gospodarskega sodelovanja med obema državama.

Uvodoma je udeležence poslovne konference nagovoril Aleš Cantarutti, državni sekretar na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo, ki je izpostavil, da ima naša država številne prednosti v različnih sektorjih, odlikuje pa jo tudi tehnološko naravnan duh, ki ga imamo prebivalci v krvi. »Zagotavljam vam, da so slovenska podjetja predani, zanesljivi in zaupanja vredni  poslovni partnerjiSlovenija slovi po inovativnih podjetjih, ki veliko vlagajo v raziskave in razvoj ter so nenehno v iskanju novih idej, s čimer se uspešno prilagajajo hitro spreminjajočim se razmeram na globalnem trgu

V nadaljevanju je mag. Gorazd Mihelič, direktor SPIRIT Slovenija poudaril, da je leta 2013 agencija podpisala sporazum o sodelovanju s partnersko agencijo JETRO z namenom poglobitve gospodarskega sodelovanja med obema državama. Agencija že od nekaj let uspešno izvaja tako imenovane Dneve dobaviteljev, tako v avtomobilski kot tudi v prehrambni industriji, katerih cilj je pomagati slovenskim podjetjem vstopiti v globalne dobaviteljske verige. Poudaril pa je, da je slovenska vlada Japonsko določila tudi za enega od prioritetnih trgov za slovenska podjetja, in tako država predstavlja enega pomembnejših oddaljenih tujih trgov za širitev slovenskega izvoza.

Več