Skip to main content

Skupna predstavitev slovenskih podjetij pod okriljem SPIRIT Slovenija na sejmu AERO v nemškem Friedrichsafnu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Javna agencija SPIRIT Slovenija organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu AERO, ki bo med 20. in 23. aprilom 2016 potekal v nemškem Friedrichshafnu. Na sejmu, ki se uvršča med vodilne evropske strokovne sejme s področja letalske industrije, se bo na 772 m2skupnega razstavnega prostora pod okriljem agencije predstavilo 8 slovenskih podjetij.

 

Na sejmu AERO so predstavljeni največji dosežki na področju letalstva. Na njem se predstavljajo izdelki, tehnologije in storitve s področja letalske industrije, poslovna, korporativna in zasebna zračna plovila, lahka zračna plovila, jadralna letala, pogonski sistemi, komponente in materiali, avionika, oprema za vzdrževanje, popravila, oprema za vleko in storitve za letališča. V letu 2015 se je na sejmu predstavilo 645 razstavljavcev iz 38 držav, obiskalo pa ga je več kot 33.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.aero-expo.com

SPIRIT Slovenija je januarja letos objavila javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako se bo na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem agencije, ki obsega 772 m2 razstavne površine, predstavilo 8 slovenskih podjetij, in sicer Kanardia d. o. o., LX Navigation d. o. o., LXNAV d. o. o., ONE PRO d. o. o., Oxygenium d. o. o., Pipistrel d. o. o. Ajdovščina, Trixy Aviation d. o. o., Tronog d. o. o.

Slovenske razstavljavce na skupnem razstavnem prostoru bo v četrtek, 21. aprila 2016, obiskala tudi veleposlanica RS v Berlinu Marta Kos Marko.

Še nekaj izjav udeležencev skupinskih sejemskih nastopov na sejmu AERO pod okriljem SPIRIT Slovenija v zadnjih letih:

Za podjetja iz letalskega sektorja je velikega pomena povezovanje in dobro sodelovanje s predstavniki (območnega) turizmaStranke se k nam namreč ne vračajo le zaradi zadovoljstva ob naših storitvah, ampak tudi zaradi same destinacije,« zatrjuje Valentina Cigale iz Aerodroma Portorož, d. o. o. Kot pravi, sami tovrstne sejme izkoristijo za spoznavanje novih strank ter vzdrževanje stika z obstoječimi ter promocijo letaliških novosti in destinacije. “Prisotnost na sejmu AERO se nam precej pozna, saj smo kar nekaj novih, dobrih strank pridobili prav na tem sejmu, zato je nastop na tem sejmu za nas postal skoraj obveza.”

Iztok Šalamon iz podjetja C2P, d. o. o. »Slovenija velja za eno od pomembnejših izvoznic malih letal v Evropi. Skupinski nastop podprt z strani državnih institucij kaže na strateško usmerjenost države v dobre projekte. Veliko nam pomeni sofinanciranje sejemskega dogodka, kar nam in tudi drugim pomaga pri odločitvi za udeležbo na takšnih dogodkih,« je prepričan Šalamon.

Nemški sejem AERO predstavlja alfo in omego v letalski industriji, poudarja Refik Fočić iz podjetja ALTENG Letala, d. o. o. »Skupni nastop slovenskih podjetij je pomemben, ker se lahko trgu predstavimo enotno kot država, ki ima na področju letalske industrije določeno število podjetij s kakovostnim in izobraženim kadrom ter velik potencial. Vsekakor je skupinski nastop drugačen, bolj sistematičen, kot v primeru samostojnega nastopa oziroma »izleta volka samotarja«, pravi sogovornik.

SPIRIT Slovenija maja pripravlja še skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva 60. Mednarodnem sejmu tehnike in tehničnih dosežkov v Beogradu (16. do 20. maj 2016) in junija na sejmu EUROSATORY v Parizu (13. do 17. junij 2016). Sicer pa je v letošnjem letu v načrtu 14 skupinskih predstavitev na mednarodnih sejmih v tujini. Seznam le teh je na www.izvoznookno.si.

******