Javna agencija SPIRIT Slovenija je v sodelovanju s Slovenskim avtomobilskim grozdom (ACS), BMW Group in BMW Group Slovenija organizirala video konferenco za slovenska podjetja iz avtomobilskega sektorja. Na dogodku so udeležencem predstavili zahteve in standarde, ki jih ima BMW do dobaviteljev ter koncept poslovnega dogodka »Dan slovenskih dobaviteljev« na sedežu BMW v Münchnu, ki ga SPIRIT Slovenija skupaj s partnerji pripravlja 10. marca 2016.

" />

Skip to main content

Slovenskim podjetjem predstavljene možnosti vstopa v nabavno verigo skupine BMW

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Javna agencija SPIRIT Slovenija je v sodelovanju s Slovenskim avtomobilskim grozdom (ACS), BMW Group in BMW Group Slovenija organizirala video konferenco za slovenska podjetja iz avtomobilskega sektorja. Na dogodku so udeležencem predstavili zahteve in standarde, ki jih ima BMW do dobaviteljev ter koncept poslovnega dogodka »Dan slovenskih dobaviteljev« na sedežu BMW v Münchnu, ki ga SPIRIT Slovenija skupaj s partnerji pripravlja 10. marca 2016.

Javna agencija SPIRIT Slovenija je v sodelovanju s Slovenskim avtomobilskim grozdom (ACS), BMW Group in BMW Group Slovenija organizirala video konferenco za slovenska podjetja iz avtomobilskega sektorja.

Uvodoma je prisotne pozdravil mag. Aleš Cantarutti, državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo, ki je izrazil prepričanje, da bo Dan slovenskih dobaviteljev v BMW prihodnje leto pomemben dan za slovensko avtomobilsko industrijo. Slovenski dobavitelji avtomobilski industriji so namreč znani po kakovosti, inovativnosti, visoki dodani vrednosti in konkurenčnih izdelkih ter so kot taki zanesljivi poslovni partnerji.


V nadaljevanju je Lothar Schupet, generalni direktor BMW Group Slovenija, predstavil strategijo skupine BMW globalno in v Sloveniji. Pojasnil je, da dolgoročna strategija skupine BMW temelji na trajnostnem razvoju, kar pričakujejo tudi od svojih dobaviteljev, ob tem pa je poudaril, njihov uspeh pa je med drugim odvisen tudi od izgradnje in ohranjanja dobrih dolgoročnih partnerstev z mrežo dobaviteljev, ki jih vključujejo tudi v svoje razvojne načrte.

Dušan Bušen, direktor ACS,  je na kratko orisal izkušnje z Dnevi dobaviteljev v BMW februarja 2013, Daniela Pechlof iz BMW Group pa je preko videokonferenco predstavila strateška področja za inovativna partnerstva s slovenskimi dobavitelji, zahteve BMW za dobavitelje ter časovnico dogodka Dan slovenskih dobaviteljev v BMW 2016.

Za konec so udeležencem predstavili znamko BMW i, s katero BMW Group dokazuje inovativnost na področju trajnostne mobilnosti, saj z znamko BMW i prisegajo na edinstveni holistični pristop do e-mobilnosti in mobilnosti prihodnosti. Udeleženci so lahko preizkusili električni BMW i3 in priključni hibrid BMW i8.

Dogodek je bil namenjen slovenskim podjetjem iz avtomobilskega sektorja, tako tistim, ki že imajo status dobavitelja in si želijo širitve na druge produktne skupine v BMW Group oziroma nadgraditi dobaviteljstvo, kot tistim, ki želijo vzpostaviti sodelovanje z BMW Group.

V kratkem bo SPIRIT Slovenija na svojih spletnih strani www.spiritslovenia.si in www.izvoznookno.si objavila javni poziv za slovenska podjetja, ki bi želela sodelovati na Dnevu slovenskih dobaviteljev v BMW 10. marca 2016 v münchenskem BMW centru za inovativnost in raziskave.