Skip to main content

SPIRIT Slovenija septembra organizira predstavitev slovenskih podjetij in izdelkov v nemški veleblagovnici KaDeWe v Berlinu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Javna agencija SPIRIT Slovenija skupaj z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo ter Veleposlaništvom RS v Berlinu organizira »Slovenska kulinarična tedna« v priznani nemški veleblagovnici KaDeWe. Dogodek bo potekal od 7. do 19. septembra 2015 v Berlinu, podjetja se lahko prijavijo najkasneje do ponedeljka, 27. julija 2015.

Namen predstavitev slovenskih podjetij v veleblagovnici KaDeWe je promocija in povečanje prepoznavnosti slovenske živilsko predelovalne industrije, turizma in drugih sektorjev, vključitev slovenskih izdelkov v prodajni program KaDeWe in tudi v posamezne kataloge agencij ter s tem na celotno nemško tržišče.

V času Slovenskih kulinaričnih tednov se bodo slovenska podjetja s svojimi izdelki predstavljala na dveh ločenih površinah veleblagovnice v skupni velikosti 70m² (promocijske  stojnice, na lokaciji ob glavnem vhodu v veleblagovnico). V tem času bo organiziran tudi poseben sprejem in srečanje z glavnimi nemškimi uvozniki, distributerji in trgovskimi agenti ter drugi promocijski dogodki (turistična predstavitev Slovenije, posamezne promocijske predstavitve izdelkov in podobno).

Na podlagi zbranega interesa bo veleblagovnica KaDeWe opravila izbor slovenskih podjetij in izdelkov, ki se bodo predstavili na promocijskih stojnicah v veleblagovnici in imajo večje možnosti za vključitev izdelkov v njihov prodajni program. Koncept predstavitve slovenskih izdelkov bo pripravila marketinška služba KaDeWe.

Projekt bo potekal v več fazah, in sicer v prvi fazi: priprava kataloga slovenskih izdelkov in podjetij iz živilsko predelovalne industrije (na podlagi prejetih prijav podjetij), ki bo posredovan pristojnim v KaDeWe; v drugi fazi: pregled kataloga slovenskih izdelkov v KaDeWe; in v tretji fazi: izbor podjetij in naročilo izdelkov s strani KaDeWe.

Veleblagovnica KaDeWe bo od podjetij naročila izbrane izdelke in jih med 7. in 19. septembrom 2015 prodajala na promocijskih stojnicah. Pristojni v KaDeWe se bodo na podlagi interesa kupcev in količine prodanih izdelkov odločili, kateri izdelki bodo na koncu uvrščeni na njihove prodajne police.

Več informacij