Skip to main content

SPIRIT Slovenija skupaj z 9 podjetji na sejmu SPS/IPC/DRIVES

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Jutri se v Nürnbergu pričenja sejem SPS/IPC/DRIVES, na katerem bo med 25. in 27. novembrom 2014 pod okriljem Javne agencije SPIRIT Slovenija na skupnem razstavnem prostoru svoje izdelke in storitve predstavljalo devet slovenskih podjetij.

 

Sejem SPS/IPC/DRIVES je namenjen predstavitvi izdelkov in tehnologij s področja kontrolnih tehnologij, pogonskih sistemov in tehnologij, elektromehanskih komponent, komunikacijskih vmesnikov, tehnologij za shranjevanje energije, industrijske komunikacije, senzorskih in kontrolnih tehnologij in inženiringa. V letu 2013 se je na sejmu predstavilo 1622 razstavljavcev obiskalo pa ga je več kot 60.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.mesago.de

Javna agencija SPIRIT Slovenija je decembra lani objavila javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako se bo na skupinskem razstavnem prostoru na 120 m2 razstavne površine predstavljalo 9 slovenskih podjetij, in sicer Atech elektronika, d. o. o., Boeli Magnetne Tehnologije d. o. o., Domel, d. o. o., Hidria Rotomatika, d. o. o., Iskra Sistemi d. d., Iskra Zaščite, d. o. o., Kolektor Group, d. o. o., Magneti Ljubljana, d. d. in Vibteh, d. o. o.

»Prednost skupinskega nastopa je stroškovna učinkovitost, lažja organizacija in priprava na sejem ter večja prepoznavnost slovenskih podjetij. Skupni nastop poveča tudi vidnost razstavljavcev in posledično obisk na njihovih razstavnih prostorih,« poudarja Sara Turk iz podjetja Atech elektronika, d. o. o. Od nastopa na sejmu pričakujejo navezovanje stikov z novimi potencialnimi kupci, povečanje razpoznavnosti njihovega podjetja in pridobitev novih kontaktov ter dopolnjevanje baze potencialnih kupcev in lead generation. »Poleg tega želimo pridobiti čim več tržnih informacij - ugotoviti razvojni in nabavni status pri čim več potencialnih kupcih, opazovati konkurenco, preveriti stanje v panogi, novosti na trgu, prihajajoče standarde in zakonodajo, dobavitelje, … Na sejmu pa želimo tudi čim bolj promovirati naše podjetje.« Največja priložnost za podjetja iz njihove panoge je po njenem mnenju ustvarjanje novih poslovnih priložnosti in sklepanje dolgoročnih poslov.

Javna agencija SPIRIT Slovenija je v letošnjem letu izvedla skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na 13 mednarodnih sejmih v tujini. Seznam je bil oblikovan na podlagi izraženega interesa slovenskih podjetij konec lanskega leta. Seznam skupinskih sejemskih predstavitev za leto 2015 bo predvidoma pripravljen v mesecu decembru