Skip to main content

Podjetju XLAB podeljena nagrada ITM Izvoznik leta 2014

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Mednarodni izobraževalni program Vodenje izvoznega poslovanja – International Trade Management™ (ITM), ki poteka pod okriljem Javne agencije SPIRIT Slovenija je z včerajšnjo svečano podelitvijo diplom v Kristalni palači v ljubljanskem BTC uspešno zaključila že sedma generacija slušateljev. Na dogodku je bil prvič simbolično nagrajen tudi ITM Izvoznik leta 2014, podjetje XLAB, d. o. o., ki je bil izbran med udeleženci prvih petih generacij programa ITM.

 Mednarodni izobraževalni program Vodenje izvoznega poslovanja – International Trade Management™ je uspešno zaključila že sedma generacija slušateljev.Vir: STA

Izvozna podjetja predstavljate gonilo slovenskega gospodarstva. S svojim delovanjem skrbite za povečevanje zaposlenosti, prenos znanj, prispevate k razvoju ter večji konkurenčnosti slovenskega gospodarstva,” je v svojem uvodnem nagovoru izpostavil Tomaž Klemenc, v. d. direktorja Javne agencije SPIRIT Slovenija.”Prav zato je ena glavnih nalog naše agencije spodbujanje internacionalizacije slovenskih podjetij, s čimer prispevamo k povečanju in razpršenosti slovenskega izvoza. To dosegamo tudi z mednarodnim izobraževalnim programom ITM. Z odličnimi vsebinami programa skušamo v podjetja 'pripeljati' znanje in jim s tem prihraniti veliko časa in finančnih sredstev zaradi napačnih poslovnih odločitev. Od leta 2006 se je v programu ITM kalilo že 90 predstavnikov podjetij, izvoznih managerjev, ki slovenskim malim in srednje velikim podjetjem s svojimi novimi znanji in veščinami pomagajo pri načrtovanem in strukturiranem vstopu na nove tuje trge. Poleg pozitivnih povratnih informacij s strani udeležencev programa, nas veselijo tudi rezultati učinkovitosti programa. Podjetja prvih treh generacij so v samo nekaj letih po udeležbi v programu svoje prihodke iz prodaje v povprečju povečala za 40 %, nekateri tudi za več kot dvakrat. S svojimi izdelki so podjetja, ki so sodelovala v našem programu, prisotna tako v Evropi kot tudi v Aziji, Severni in Južni Ameriki, nekatera prodirajo v Avstralijo. Najpomembnejše pa je, da imajo dovolj znanja in samozavesti in se ne bojijo osvajanja novih, tudi precej oddaljenih in netradicionalnih trgov.”

Več