Skip to main content

6 slovenskih podjetij pod okriljem SPIRIT Slovenija na 52. Mednarodnem sejmu pohištva v Beogradu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

V ponedeljek bo v Beogradu svoja vrata odprl 52. Mednarodni sejem pohištva, opreme in notranje dekoracije, ki velja za najpomembnejši tovrstni sejem v jugovzhodni Evropi. Na njem bo med 10. in 16. novembrom 2014 svoje izdelke in storitve pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija predstavljalo tudi 6 slovenskih podjetij.

 

Beograjski sejem pohištva, opreme in notranje dekoracije je namenjen predstavitvi izdelkov in storitev s področja lesnopredelovalne industrije. Med drugim se v okviru sejma predstavljajo ponudniki pohištva za kuhinje, kopalnice in sobe, otroške sobe, pohištva in opreme za pisarne, elementov za talne obloge, dekorativnih izdelkov ter opreme in strojev za celotno lesnopredelovalno verigo od primarne obdelave lesa do pohištva ter repromaterialov. V letu 2013 se je na sejmu predstavilo 305 razstavljavcev, obiskalo pa ga je 55.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.beogradskisajamnamestaja.rs

Javna agencija SPIRIT Slovenija je januarja letos objavila javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako se bo na skupinski stojnici na 336 m2 razstavne površine predstavljalo 6 slovenskih podjetij, in sicer Alpod, d. o. o., ATRIUM - Novi interieri, d. o. o., Bount, d. o. o., Rujz design, d. o. o., Lesna TIP Otiški vrh, d. d. in Mercis, d. o. o.

Trgi nekdanje skupne države predstavljajo pomemben trg za slovenska pohištvena podjetja, predvsem zaradi bližine, lahke dostopnosti, poznavanja trga in navad, poleg tega pa so na njih slovenski izdelki izjemno cenjeni. »Beograjski sejem je edini pohištveni sejem na področju nekdanje Jugoslavije, ki še vedno živi, saj vsi ostali tovrstni sejmi na tem področju propadajo,« opaža Mira Bilić iz podjetja Mercis, d. o. o. Sejem ima tradicijo še iz časov nekdanje skupne države, ko so bili slovenski proizvajalci pohištva na tem sejmu visoko cenjeni in obiskani. “Na tem sejmu predstavljamo novo kolekcijo za prihodnje leto, preverimo konkurenco, se pogovorimo s kupci in se poskušamo prilagoditi potrebam tržišča. Vsako leto nas poleg že obstoječih kupcev obišče tudi precej novih, in na račun sejma vsako leto dobimo nekaj novih strank, predvsem iz Vzhodne Evrope. Naš promet se kljub recesiji v Srbiji z velikimi napori naših sodelavcev iz beograjske pisarne povečuje, saj je konkurenca ogromna. Na trgu je poplava tkanin nižjega cenovnega razreda dobaviteljev z Bližnjega vzhoda, srečujemo se tudi s kopiranjem naših izdelkov proizvajalcev iz azijskih držav. Kljub vsemu naše stranke ostajajo z nami zaradi dobrega in korektnega poslovnega odnosa in skrbi za kakovost ter pravočasno dobavo naročenega materiala.” Za slovenska podjetja je po njenem mnenju srbski trg pomemben tudi zaradi lažjega dostopanja do ruskega trga. Sogovornica je prepričana, da je področje nekdanje skupne države gospodarsko še bolj povezano kot nekoč, zato bi bilo dobrodošlo, če bi se sejmi iz posamezne branže tega področja združili in bi vsako leto ena država organizirala sejem.

Novembra SPIRIT Slovenija pripravlja še skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu navtične industrije in navtične opreme METS, ki bo med 18. in 20. novembrom 2014 v Amsterdamu in sejmu avtomatike, procesnih krmiljenj in elektronike SPS-IPC-Drives, ki bo v Nürnbergu med 25. in 27. novembrom 2014