Skip to main content

SPIRIT Slovenija skupaj s podjetji na sejmu eCarTEC v Münchnu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Osem slovenskih podjetij se bo skupaj predstavljalo na avtomobilskem sejmu eCarTEC 2014, ki bo od jutri do četrtka potekal v Münchnu v Nemčiji. Skupinski nastop slovenskih podjetij na sejmu, ki velja za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, organizira Javna agencija SPIRIT Slovenija.

Osem slovenskih podjetij se bo skupaj predstavljalo na avtomobilskem sejmu eCarTEC 2014, ki bo od jutri do četrtka potekal v Münchnu v Nemčiji. Skupinski nastop slovenskih podjetij na sejmu, ki velja za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, organizira Javna agencija SPIRIT Slovenija.

Sejem eCarTEC je namenjen predstavitvi izdelkov in tehnologij s področja vozil na električni pogon, energije in infrastrukture, tehnologij za shranjevanje energije, tehnologij za pogonska sredstva in motorje, inženiringa in poddobaviteljev. V letu 2013 se je na sejmu predstavilo 479 razstavljavcev obiskalo pa ga je več kot 11.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani www.ecartec.de.

SPIRIT Slovenija je javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupnem nastopu na sejmu eCarTEC objavil decembra lani. Tako se bo na skupnem razstavnem prostoru na 168 kvadratnih metrih razstavne površine v hali B3 predstavilo osem slovenskih podjetij, in sicer EMO-Orodjarna, d. o. o., Etrel d. o. o., Hidria Rotomatika d. o. o., Ionex d. o. o., Kolektor Group d. o. o., Letrika d. d., Oprema Ravne d. o. o. in Vibteh d. o. o.

Sejem eCarTEC je za slovenske avtomobilske dobavitelje zanimiv, saj električna mobilnost predstavlja eno od treh strateških prioritet Evropske unije, kar je razvidno iz celovite iniciative za zelena vozila (Green Car Initiative). Gre za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, na katerem slovenska podjetja pričakujejo poglobitev sodelovanja z obstoječimi partnerji ter vzpostavitev novih povezav, prav tako je sejem priložnost za oceno položaja podjetij v primerjavi z globalno konkurenco na tem področju.

Javna agencija SPIRIT Slovenija bo jeseni na podlagi predlogov, prejetih s strani slovenskih podjetij, pripravila seznam sejmov v tujini, na katerih bodo v letu 2015 organizirane skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva.

Več