Skip to main content

Na sejmu Agrosalon v Moskvi skupaj s SPIRIT Slovenija tudi 8 slovenskih podjetij

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

V Moskvi bo jutri svoja vrata odprl sejem AGROSALON, osrednja mednarodna specializirana prireditev s področja kmetijske mehanizacije v Ruski federaciji. Na njem bo na skupnem razstavnem prostoru v velikosti 454 m2 pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija svoje izdelke in storitve predstavljalo tudi osem slovenskih podjetij.

Letošnji sejem AGROSALON bo potekal med 7. in 10. oktobrom 2014 v Moskvi v International Exhibition Center «Crocus Expo» in je namenjen predstavitvi dejavnosti in izdelkov s področja kmetijske mehanizacije. Med drugim se v okviru sejma predstavljajo kmetijski stroji, komponente in rezervni deli, oprema in stroji za kmetijstvo, oprema za živinorejo, oprema za namakalne sisteme, sredstva za zaščito rastlin in sorodne vsebine. Sejem AGROSALON se odvija na vsaki dve leti, v letu 2012 se je na sejmu na 63.648 m2 razstavnih površin predstavilo 292 razstavljavcev iz 27 držav, obiskalo pa ga je več kot 23.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.agrosalon.com

SPIRIT Slovenija je konec lanskega leta objavil javno povabilo podjetjem za nastop na omenjenem sejmu. V okviru nastopa na sejmu AGROSALON agencija zagotavlja najem neopremljenega razstavnega prostora, tehničnih priključkov in vpis razstavljavcev v sejemski katalog. Stroške postavitve razstavnega prostora in prevoza eksponatov ter ostale dodatne stroške krijejo podjetja sama. Tako bo na 454 m2 skupnega razstavnega prostora pod okriljem SPIRIT Slovenija svoje izdelke in storitve predstavljalo osem razstavljavcev, in sicer Duol d. o. o., INO Brežice d. o. o., Roto S d. o. o., SIP Strojna industrija d. d., TEHNOS d. o. o., Farmtech d. o. o., PIŠEK - Vitli Krpan d. o. o. in Agromehanika d. d.

»Ruski trg je zelo velik in za nas predstavlja velik potencial, kar zadeva našo panogo je primerljiv z Nemčijo ter Francijo, hkrati pa slabše opremljen, obenem pa je vstop nanj povezan tudi s številnimi preprekami in težavami,« meni Andrei Cosovici, direktor prodaje v podjetju SIP Strojna industrija d. d. Sejma Agrosalon se njihovo podjetje udeležuje že od samega začetka, “saj velja za najpomembnejši tovrstni dogodek v Rusiji ter CIS glede promocije kmetijske mehanizacije. Pričakujemo, kar se od sejma ponavadi pričakuje, nove kontakte in tudi morebitne posle.Sam za skupni nastop slovenskih podjetij na takšnih sejmih navijam odkar sem pričel poslovati na tem področju, torej od leta 2005, ko sem začel odpirati trge bivše Sovjetske zveze (Rusija, Ukrajina, Belorusija, Moldavija, Gruzija, Armenija, Kazahstan ter Kirgizija). Namreč, posamezni slovenski proizvajalec kmetijske mehanizacije ima omejen program in širina ponujenega skupnega portfelja produktov pomaga pri pridobivanju zastopnikov. Ravno zato ima naša družba denimo v Rusiji, Ukrajini ter Moldaviji skupne distributerje s podjetjem INO in / ali Farmtech,« dodaja.

Ruski trg je zanimiv tudi za družbo Agromehanika, d. d., ki se letos na sejmu predstavlja prvič. Direktor družbe, Jan Šinkovec pravi, da so bili kot podjetje na ruskem trgu prisotni že pred osamosvojitvijo Slovenije, vendar so posli takrat potekali po drugih poteh. “Tudi po osamosvojitvi smo nekaj poslov uspeli realizirati, a ta trg deluje precej drugače, kot trgi v naši okolici. Letos spomladi smo uspeli navezati stik z ruskim podjetjem, s katerim se bomo na Agrosalonu prvič predstavili skupaj, upam da uspešno, kljub trenutni negotovi politični in z njo pogojeni gospodarski situaciji.” Skupinski nastop slovenskih podjetij na sejmu v tujini se jim zdi zanimiv predvsem zaradi nižjih stroškov sejemskega nastopa za podjetja, možnosti odpiranja novih trgov, izmenjave izkušenj, idej, predlogov  s soudeleženimi podjetji in ne nazadnje tudi promocije same države, dodaja Sladjan Cosic iz te družbe. Sicer so se pred leti predstavili na sejmu Zlata jesen v Moskvi, “ki pa ni imel kakšnega posebnega učinka, predvsem smo si vsi razstavljavci iz Slovenije naredili precejšnje stroške, saj so stroški v Rusiji lahko tudi do stokrat večji, kot primerljivi stroški v Evropi, največji strošek predstavlja špedicija, predvsem uvozno carinjenje, ki dosega nenormalne vrednosti,” pojasni Šinkovec. Od nastopa na sejmu Agrosalon pričakujejo  nove kontakte in posle. Prisotni so predvsem zaradi promocije in vstopa na nov trg.