Skip to main content

Pod okriljem SPIRIT Slovenija na sejmu EXPO REAL 2014 tudi slovenski investicijski projekti

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Javna agencija SPIRIT Slovenija bo tudi letos prisotna na največjem evropskem investicijsko-nepremičninskem sejmu EXPO REAL 2014 v Münchnu. Med 6. in 8. oktobrom 2014 bo na svojem razstavnem prostoru v osrednji hali B2 skupaj z nosilci izbranih projektov tujim investitorjem predstavljala različne investicijske priložnosti v Sloveniji. Vzporedno s predstavitvijo bo agencija pripravila tudi investicijski seminar in promocijski dogodek turistične predstavitve Pokolpja.

Sejem EXPO REAL v Münchnu poteka že od leta 1998 in velja za najodmevnejši investicijsko-nepremičninski sejem na območju Evropske unije. Po napovedih organizatorjev se bo letos na 64.000 kvadratnih metrih v šestih sejemskih halah predstavljalo 1.663 razstavljavcev, vzporedno se bo odvijal bogat konferenčni program s številnimi svetovno znanimi govorci, pričakujejo pa več kot 40.000 obiskovalcev iz 71. držav.

Javna agencija SPIRIT Slovenija je sredi julija objavila javno povabilo za nabor in izbor tržno zanimivih investicijskih projektov za skupno sejemsko predstavitev na mednarodnem investicijsko-nepremičninskem sejmu EXPO REAL 2014. Tako se bodo na 88 kvadratnih metrih slovenskega razstavnega prostora v hali B2.410 skupaj predstavili naslednji tržno najbolj zanimivi slovenski projekti, in sicer:

-      Večstanovanjski objekt Kozara Rogaška Slatina;

-      Terme SPA Rogaška d. d.;

-      Poslovni objekt BRDO v Tehnološkem parku v Ljubljani;

-      Taurus Lifestyle Center;

-      Tomos Sever;

-      Invest IN Krško;

-      Turistična ponudba Pomurja.

Ob robu sejemskega nastopa bo SPIRIT Slovenija v Münchnu organiziral tudi dva dogodka, in sicer investicijski seminar in promocijski dogodek turistične predstavitve Pokolpja. Investicijski seminar bo organiziran v ponedeljek, 6. oktobra 2014, na njem pa bo predstavljeno poslovno-investicijsko okolje Slovenije in portfelj primernih projektov za investiranje in možnost udeležbe v privatizaciji slovenskih državnih podjetij, temu pa bodo sledili individualna B2B poslovna srečanja. Drugi dan sejma, v torek, 7. oktobra 2014, pa bo organizirana predstavitev Pokolpja kot investicijske lokacije in turistične destinacije v sodelovanju s predstavništvom SPIRIT Slovenija v Münchnu.

Sicer pa SPIRIT Slovenija pod svojo tržno znamko InvestSlovenia že vrsto let aktivno sodeluje na izbranih investicijsko-nepremičninskih sejmih v tujini, saj na ta način izvaja aktivno promocijo slovenskega investicijskega okolja tudi preko predstavitev zanimivih investicijskih projektov na specializiranih sejmih v tujini. Leta 2011 je agencija nastop na tovrstnih sejmih okrepila z novim konceptom sejemske predstavitve, ki zagotavlja večjo opaznost in prepoznavnost Slovenije, izrazito komuniciranje tržne znamke InvestSlovenia ter možnost vizualnih predstavitev investicijskih projektov. Junija istega leta je agencija na sejmu EIRE 2011 v Milanu za odlično sejemsko predstavitev s strani organizatorjev prejela tudi nagrado »International Country Award 2011«.