Skip to main content

16 slovenskih podjetij pod okriljem SPIRIT Slovenija na sejmu PLMA’s World of Private Label

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Jutri se v Amsterdamu na Nizozemskem prične sejem PLMA’s World of Private Label, na katerem se bo pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija na skupnem razstavnem prostoru predstavljalo 16 slovenskih podjetij. Sejem velja za vodilni svetovni sejem blagovnih znamk s področja hrane, pijač, kozmetike, zdravja in lepote, gospodinjstva in sorodnih vsebin.

 Sejem PLMA’s World of private label, ki bo potekal 20. in 21. maja 2014, je največji tovrstni sejem v Evropi in je namenjen predstavitvi blagovnih znamk s področja prehrambenih izdelkov, pijač, sadja in zelenjave, sušenih in konzerviranih izdelkov, zmrznjenih in termično obdelanih prehrambenih izdelkov, kozmetike, papirja in plastike, izdelkov za osebno higieno, izdelkov za dom in kuhinjo, izdelkov za prosti čas in vrtnarstvo. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.plmainternational.com.

SPIRIT Slovenija je novembra lani objavil javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako se bo na skupnem razstavnem prostoru velikosti 207 m2 pod okriljem agencije predstavilo 16 slovenskih podjetij, in sicer:EMMA, d. o. o., Fructal, d. d., GEA, d. d., Geor, d. o. o., Lajovic Tuba, d. o. o., Meso Izdelki Žerak Marko, s. p., Mlinotest, d. d., Pekarna Pečjak, d. o. o., Perutnina Ptuj, d. d., Piskar, d. o. o., Plastika Skaza, d. o. o., SIBO G, d. o. o., Tosama, d. o. o., Unichem, d. o. o., Zebra Graphic, d. o .o. in Žito, d. d.

Skupina slovenskih podjetij na skupni stojnici na takšnem sejmu je bolj opazna, saj bi se posamezno podjetje izgubilo v množici razstavljalcev iz celega sveta. Po dosedanjih izkušnjah s skupinskimi sejemskimi predstavitvami lahko potrdimo, da na ta način krepimo tudi prepoznavnost Slovenije. Skupinski nastop pa za razstavljalca pomeni tudi ugodnejšo stroškovno sliko, saj SPIRIT Slovenija pokrije stroške zakupa neopremljenega razstavnega prostora, vpisa v sejemski katalog ter infrastrukturnih priključkov,” pravi mag. David Visenjak, direktor prodaje, Perutnina Ptuj d. d. Ocenjuje, da so se tovrstni nastopi v tujini v zadnjih letih precej uveljavili med slovenskimi podjetji, ki se zavedajo pomena izvozne usmerjenosti. Po njegovem mnenju bi bila dobrodošla tudi večja podpora ostalih institucij z namenom krepitve izvoza slovenskih podjetij in povečevanja ugleda Slovenije v Evropi in širše.

Njihovo podjetje se sejmov v tujini sistematično udeležuje že vrsto let, saj s tem kupcem sporoča, da so pomemben igralec na zemljevidu evropskih perutninarjev. “Sejem je tudi odlična priložnost, da nas obiščejo obstoječi in novi kupci, katerim predstavimo novosti v ponudbi, nova pakiranja, nove linije izdelkov … Hkrati pa izkoristimo priložnost, da se ozremo tudi h konkurenci in preverimo, kaj ponujajo, kakšni so trendi in kaj se dogaja z našo branžo. Na sejmih v tujini pridobimo tudi veliko novih kontaktov, katerim se posvetimo v posejemskih prodajnih aktivnostih.”Na letošnjem sejmu PLMA pričakujejo dober obisk potencialnih kupcev, predvsem evropskih trgovcev, katerim lahko ponudijo kakovostne perutninske izdelke. “Zaradi uveljavljenosti sejma PLMA si obetamo pridobitev pravih kontaktov za pričetek novih poslov v državah EU, kjer še nismo prisotni in kjer želimo okrepiti svojo prisotnost. Zavedamo se, da je kategorija zrgovskih znamk v Evropi še vedno v porastu in da pričakovanja ter zahteve potrošnikov narekujejo ritem prilagajanja proizvajalcev tem tržnim razmeram.”

Iskanje poslovnih partnerjev v tujini je za naše podjetje strateškega pomena. Prisotnost na sejmu je enkratna priložnost, da se predstavimo z inovativnimi izdelki, ki imajo izjemen prodajni potencial na tujih tržiščih,” pravi Tamara Buhin iz podjetja EMMA, d. o. o. »Sejma se udeležujemo prvič, pričakujemo navezavo stikov s potencialnimi kupci, s katerimi si želimo dolgoročnega sodelovanja.« Njihov izdelek Vestina Solar, elegantna ekološka solarna sveča, je bil med množico razstavljavcev iz celega sveta na sejmu PLMA izbran za razstavo v kategoriji novih izdelkov.

Urška Sušnik Pivk iz podjetja Lajovic Tuba, d. o. o. meni, da je skupinski nastop slovenskih podjetij na sejmu v tujini zanimiv predvsem s finančnega vidika, saj sofinanciranje nastopa podjetju pomaga pri odločitvi za udeležbo na takšnih dogodkih. “TUBA je proizvajalec tudi za različne PL polnilce tub. Na tem sejmu bo vse skoncentrirano za tovrstno prodajo, zato vidimo veliko priložnost, da najdemo nove kupce, saj pričakujemo, da nas bodo obiskala podjetja, ki polnijo tube za PL namene. Dogovorjenih imamo tudi kar nekaj sestankov z belgijskimi in nizozemskimi kupci. “ Sicer se sejma v preteklosti niso udeleževali kot razstavljavec, ampak kot obiskovalec.

Da je skupinska predstavitev na sejmih v tujini še posebno učinkovita, ker se lahko predstavimo tudi kot država Slovenija, meni Zvone Trtnik iz podjetja Piskar, d. o. o., ki bo na tem sejmu kot razstavljalec prisotno že peto leto zapored. “Smo izrazito proizvodno podjetje in ta sejem je priložnost, da na globalnem trgu predstavimo svoje izdelke in s tem tudi uresničujemo zastavljeno strategijo in cilje prodora našega podjetja na tuje trge. Naša pričakovanja na vsakem sejmu so enaka - spoznati nove trende razvoja v panogi in predvsem pridobiti nove kupce.” Prepričan je, da je nastop na priznanih mednarodnih sejmih dobrodošla pot do učinkovite predstavitve izdelkov vsakega ponudnika.

**