Skip to main content

Vrhunska predstavitev Slovenije na nepremičninsko – investicijskem sejmu DOMEXPO 2014 v Moskvi

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Včeraj je svoja vrata zaprl največji nepremičninsko – investicijski sejem na področju nekdanje Sovjetske zveze, DOMEXPO 2014, ki je namenjen predstavitvi ključnih nepremičnin in investicijskih projektov. Na njem se je na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija in njene blagovne znamke Invest Slovenia predstavljalo pet slovenskih investicijskih projektov, agencija pa je na zaključni prireditvi prejela nagrado za vrhunski nastop na sejmu, izvrstno predstavitev projektov in profesionalen odnos z obiskovalci sejma.

Slovenski razstavni prostor na sejmišču Gostiny dvor si je med 10. in 13. aprilom 2014 ogledalo nekaj tisoč obiskovalcev. Obiskovalci tega sejma so bili predvsem ruski kupci nepremičnin kot drugega doma in investitorji; dobra polovica pa namerava kupiti nepremičnino oziroma investirati v projekt v naslednjih 12 mesecih, večinoma v projekte v vrednosti okoli 100.000 EUR

Javna agencija SPIRIT Slovenija je v začetku marca letos objavila javno povabilo za nabor in izbor tržno zanimivih investicijskih projektov za skupinsko sejemsko predstavitev na 30. mednarodnem investicijsko-nepremičninskem sejmu DOMEXPO v Moskvi. Pod okriljem agencije je tako Slovenijo kot primerno lokacijo za investiranje in zanimivo turistično destinacijo na 24 m2 velikem razstavnem prostoru predstavljalo pet slovenskih nepremičninskih projektov:

- Apartmaji Gaja Bled,

- poslovna cona Komenda,

- Grand Slam hotel Rogaška Slatina,

- Dvorec Jelen Kranj,

- Restavracija Lent Maribor.

Javna agencija SPIRIT Slovenija, ki je bila na sejmu prisotna tretjič zapored, je na zaključni prireditvi s strani organizatorja sejma prejela tudi nagrado za vrhunski nastop na sejmu, izvrstno predstavitev projektov in profesionalen odnos z obiskovalci sejma.

Na letošnjem sejmu se je predstavilo več 250 razstavljavcev, dobra polovica podjetij je bila iz Ruske federacije, ostalo pa podjetja iz 40 držav. Po raziskavi organizatorjev sejma so bili obiskovalci predvsem ruski kupci nepremičnin kot drugega doma in investitorji; 60 % obiskovalcev namerava kupiti nepremičnino oziroma investirati v projekt v naslednjih 12 mesecih; 80 % obiskovalcev namerava kupiti nepremičnino oziroma investirati v projekt v obdobju do dveh let. Povprečna starost obiskovalcev je 35-40 let; 85 % obiskovalcev se ne udeležuje drugih primerljivih mednarodnih sejmov; 70 % obiskovalcev namerava kupiti nepremičnino oziroma investirati v projekt iz lastnih prihrankov (brez dodatnih virov financiranja).

Javna agencija SPIRIT Slovenija bo tudi v letu 2014 nadaljevala z aktivno udeležbo na mednarodnih-investicijsko nepremičninskih sejmih v tujini. Tako bo poleg že izvedene predstavitve na MIPIM v Cannesu in DOMEXPO v Moskvi agencija nastopala še na sejmu EIRE v Milanu in že tradicionalno na sejmu ExpoReal v Münchnu, letos pa prvič tudi na sejmu Buying Properties Abroad v Stockholmu.