Skip to main content

Skupna predstavitev slovenskih podjetij pod okriljem SPIRIT Slovenija na sejmu AERO v nemškem Friedrichsafnu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Javna agencija SPIRIT Slovenija organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu AERO, ki bo med 9. in 12. aprilom 2014 potekal v nemškem Friedrichshafnu. Na sejmu, ki se uvršča med vodilne evropske strokovne sejme s področja letalske industrije, se bo na 1168 m2 skupnega razstavnega prostora pod okriljem agencije predstavilo 11 slovenskih podjetij.

 

Na sejmu AERO so predstavljeni največji dosežki na področju letalstva. Na njem se predstavljajo izdelki, tehnologije in storitve s področja letalske industrije, poslovna, korporativna in zasebna zračna plovila, lahka zračna plovila, jadralna letala, pogonski sistemi, komponente in materiali, avionika, oprema za vzdrževanje, popravila, oprema za vleko in storitve za letališča. V letu 2013 se je na sejmu predstavilo 653 razstavljavcev iz 35 držav, obiskalo pa ga je več kot 32.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.aero-expo.com

SPIRIT Slovenija je novembra lani objavila javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako se bo na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem agencije, ki obsega 1168 m2 razstavne površine, predstavilo 11 slovenskih podjetij, in sicer Aerodrom Maribor, d. o. o., Aerodrom Portorož, d. o. o., ALBASTAR, d. o. o., ALTENG Letala, d. o. o., C-Astral, d. o. o., C2P, d. o. o., LX NAV, d. o. o., LX Navigation, d. o. o., LZ Design, d. o. o., Naviter, d. o. o. in Pipistrel, d. o. o.

Za podjetja iz letalskega sektorja je velikega pomena povezovanje in dobro sodelovanje s predstavniki (območnega) turizma. Stranke se k nam namreč ne vračajo le zaradi zadovoljstva ob naših storitvah, ampak tudi zaradi same destinacije,« zatrjuje Valentina Cigale iz Aerodroma Portorož, d. o. o. Kot pravi, sami tovrstne sejme izkoristijo za spoznavanje novih strank ter vzdrževanje stika z obstoječimi ter promocijo letaliških novosti in destinacije. “Prisotnost na sejmu AERO se nam precej pozna, saj smo kar nekaj novih, dobrih strank pridobili prav na tem sejmu, zato je nastop na tem sejmu za nas postal skoraj obveza.”

Tudi Marko Gros iz Aerodroma Maribor, d. o. o., ki se sejma udeležuje prvič, pravi, da od nastopa na tem sejmu pričakujejo nove poslovne partnerje z različnih področij delovanja. “Ta sejem je, vsaj kar zadeva generalno letalstvo, eden najpomembnejših sejmov v tem delu Evrope. Na tem sejmu sodelujejo dobri in kakovostni potencialni poslovni partnerji in to je največji razlog tudi našega sodelovanja tam.” Sicer pa je prihodnost njihove branže po njegovem mnenju v razdrobritvi njihovega posla. “Smo majhna letališča na zemljevidu Evrope in to je tudi lahko konkurenčna prednost.”

SPIRIT Slovenija v maju pripravlja še 3 skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini, in sicer na 58. Mednarodnem sejmu tehnike in tehničnih dosežkov, ki bo med 12. in 16. majem 2014 v Beogradu v Srbiji, na sejmu blagovnih znamk in potrošnega blaga PLMA's World of Private Label, ki bo med 20. in 21. majem 2014 v Amsterdamu na Nizozemskem in na sejmu avtomobilske industrije Automotive Engineering Exposition, ki bo med 21. in 23. majem 2014 v Jokohami na Japonskem. Sicer pa je v letošnjem letu v načrtu 13 skupinskih predstavitev na mednarodnih sejmih v tujini. Seznam le teh je na www.izvoznookno.si.