Skip to main content

V letu 2014 predvidenih 13 skupinskih nastopov slovenskih podjetij na sejmih v tujini

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Javna agencija SPIRIT Slovenija je na podlagi izraženega interesa slovenskih podjetij oblikovala seznam skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na 13 mednarodnih sejmih v tujini, ki jih bo izvedla v letu 2014.

Seznam skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na 13 mednarodnih sejmih v tujini, ki jih bo agencija izvedla v letu 2014 je objavljen na spletnih straneh agencije (www.spiritslovenia.si in www.izvoznookno.si), dostopen pa je tudi na tej povezavi. Aktualna povabila podjetjem za sodelovanje na posamezni sejemski predstavitvi bodo objavljena na spletnih straneh agencije.

Sejemski nastopi podjetij v tujini predstavljajo eno od osnovnih orodij promocije podjetij in njihovih izdelkov oziroma storitev v tujini. Stroški nastopa podjetij na mednarodnih sejmih v tujini so predvsem za mala in srednje velika podjetja relativno visoki, SPIRIT Slovenija z organizacijo skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva podjetjem omogoča večjo prepoznavnost v okviru sejemskih predstavitev, obenem pa jim z zakupom razstavnega prostora in organizacijo nastopa znižuje stroške predstavitve in nastopa na tujih trgih.

V letu 2013 je predvidenih 18 skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, doslej je bilo izvedenih že 13, trenutno poteka predstavitev na 51. Mednarodnem sejmu pohištva, opreme in notranje dekoracije, do konca leta pa bodo izvedene še štiri skupinske sejemske predstavitve, in sicer na sejmu električne mobilnosti in avtomobilske industrije ESV27 v Španiji, na sejmu navtične industrije in navtične opreme METS v Amsterdamu, sejmu avtomatike, procesnih krmiljenj in elektronike SPS - IPC - Drives v Nürnbergu in sejmu umetnostne obrti AF - L 'Artigiano in Fiera v Milanu.

Podjetja, ki se udeležujejo skupinskih sejemskih predstavitev slovenskega gospodarstva pod okriljem SPIRIT Slovenija med prednostmi skupnega nastopa poleg stroškovne učinkovitosti in enostavnejše organizacije in priprave na sejem za podjetja, izpostavljajo tudi večjo prepoznavnost slovenskih podjetij. »Za mala in srednja podjetja, ki se šele lotevajo pojavljanja na sejmih, je nedvomno lažje nastopiti kot del večjega sistema, kot samostojno. Takšen način opogumlja podjetja, da se sejma sploh udeležijo, saj je za majhna podjetja to velik zalogaj. Skupen nastop pa tudi poveča vidnost slovenskih razstavljavcev in posledično obisk na njihovih razstavnih prostorih,« denimo meni Jurij Kraševec iz podjetja Alpod.

Sicer pa je v letu 2012 SPIRIT Slovenija (tedanji JAPTI) zaradi poznega sprejetja programa dela organiziral skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva le na 12 sejmih v tujini, ki se jih je udeležilo 85 slovenskih podjetij. Za potrebe skupinskih predstavitev je bilo zakupljenih 1.814 m2 razstavnega prostora, podjetja pa so vzpostavila več kot 3.790 poslovnih kontaktov oziroma sklenila 273 konkretnih novih poslov.

*****

 

 

Več informacij: Lidija Vinkovič, odnosi z javnostmi, T: 01 589 18 75, M: 041 867 975, E: lidija.vinkovic@spiritslovenia.si