Skip to main content

9 slovenskih podjetij pod okriljem SPIRIT Slovenija na 51. Mednarodnem sejmu pohištva v Beogradu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

V ponedeljek bo v Beogradu svoja vrata odprl 51. Mednarodni sejem pohištva, na katerem bo med 11. in 17. novembrom 2013 svoje izdelke in storitve pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija predstavljalo tudi 9 slovenskih podjetij.

Beograjski Mednarodni sejem pohištva velja za najpomembnejši sejem pohištva, notranje opreme in spremljajoče industrije v Jugovzhodni Evropi. Med drugim se v okviru sejma predstavlja pohištvo za kuhinje, kopalnice in sobe, otroške sobe, pohištvo in oprema za pisarne, elementi za talne obloge, dekorativni izdelki ter oprema in stroji za celotno lesnopredelovalno verigo od primarne obdelave lesa vse do pohištva ter repro materialov. V letu 2012 se je na sejmu predstavilo 310 razstavljavcev iz 20 držav, obiskalo pa ga je več kot 54.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.beogradskisajamnamestaja.rs

Javna agencija SPIRIT Slovenija je marca letos objavila javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako se bo na skupinski stojnici na 459 m2 razstavne površine predstavljalo 9 slovenskih podjetij, in sicer Alpod, d. o. o., Rujz design, d. o. o., Lesna TIP Otiški vrh, d. d., Mercis, d. o. o., Slovenska hiša, d. o. o., Pohištvo Žakelj, d. o. o., Studio P Trend, d. o. o., Stroj&Les, d. o. o. in Lestroj, d. o. o.

Trgi nekdanje skupne države predstavljajo pomemben trg za slovenska pohištvena podjetja, predvsem zaradi bližine, lahke dostopnosti, poznavanja trga in navad, poleg tega pa so na njih slovenski izdelki izjemno cenjeni. “Beograjski pohištveni sejem ima tradicijo še iz časov nekdanje skupne države, ko so bili slovenski proizvajalci pohištva na tem sejmu visoko cenjeni in obiskani. Slovensko pohištvo je bilo sinonim za kakovost, zato obiskovalci še vedno raje pogledajo po slovenskem pohištvu, četudi je dražje od domačega ali uvoženega z bližnjega vzhoda,” je prepričan Zoran Pahor iz podjetja Studio P Trend, d. o. o. Meni tudi, da so skupni nastopi na sejmih zanimivi, saj se lahko tako posamezna panoga celovito predstavi na veliko večji kvadraturi, kot bi se lahko posamezno podjetje. “Lažji je marketing, velikega pomena pa je financiranje najema razstavnega prostora s strani države. Brez tega naše podjetje letos na sejmu ne bi bilo prisotno.” Pričakujejo obnovitev ali vsaj ohranitev kontaktov, ki jih vzdržujejo že od leta 1998. Veliko podjetji se je tudi v Srbiji znašlo v krizi in težko poslujejo, hkrati pa se pojavljajo tudi nova podjetje v Srbiji, Makedoniji, Črni gori, na Kosovu, za katere se je treba potruditi z nastopom na sejmu, je prepričan sogovornik.

V tamkajšnji lesni industriji vidi priložnosti za slovenska podjetja tudi Samo Urbas iz podjetja Stroj & Les d. o. o., ki je na tem trgu prisotno že dolgo, od leta 1997, njihova strojna oprema pa tam slovi kot zelo kakovostna in uspešno deluje.

Več