Skip to main content

Uspešna predstavitev Slovenije nemški poslovni javnosti

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Med 7. in 9. oktobrom 2013 je javna agencija SPIRIT Slovenija na sejmu EXPO REAL 2013 na svojem razstavnem prostoru tujim investitorjem predstavljala različne investicijske priložnosti v Sloveniji. V tem času je bila v Münchnu tudi izjemno odmevna predstavitev Slovenije s posebnim poudarkom na Pomurski regiji, ki je bila namenjena organizatorjem potovanj, novinarjem in podjetjem iz Nemčije.

Tako so se na 88 kvadratnih metrih slovenskega razstavnega prostora v hali B2-410 skupaj predstavili naslednji tržno najbolj zanimivi slovenski projekti, izbrani na podlagi javnega povabila, in sicer:

  • Poslovno stanovanjski objekt      Šumi (nosilec: ŠUMIJEV KVART, d. o. o.),
  • Gradnja poslovne stavbe Lingam      (nosilec: LINGAM, nepremičnine, d. o. o., Ljubljana),
  • Tomos sever in Vila      Panaiotopolus (nosilec: Tomos Invest, d. o. o.),
  • Pohorska livada Hotel ****      Superior (nosilec: MIK, d. o. o.),
  • Izgradnja poslovno-proizvodne cone Komenda, II. faza (nosilec: PC Komenda, d. o. o.),
  • Izgradnja doma za starejše      (nosilec: RIC Bela Krajina),
  • Mivka Resort Hotel (nosilec:      Intering Holding, d. o. o., Ljubljana).

Letošnji partner dogodka je bila Regionalna razvojna agencija Mura, ki je na skupnem razstavnem prostoru predstavljala projekt Razvoj turistične ponudbe Pomurja – Rimska čarda in Sončne terme. V času sejma je bila Münchnu  tudi izjemno odmevna  predstavitev Slovenije s posebnim poudarkom na Pomurski regiji, ki je bila namenjena organizatorjem potovanj, novinarjem in podjetjem iz Nemčije. Pod koordinacijo javne agencije SPIRIT Slovenija, generalnega konzulata Republike Slovenija in regionalne razvojne agencije Mura se je regija predstavila kot atraktivna turistična destinacija s konkretnimi predstavitvami ponudbe  naslednjih ponudnikov: Hotel Diana, Hotel Zvezda, Lovenjakov dvor, Bioterme Mala Nedelja, Sava hotels&resorts, Radgonske Gorice, Marof in Šunkarna Kodila.

Kot je poudaril mag. Matej Skočir, vodja Sektorja za spodbujanje internacionalizacije in tujih neposrednih investicij na SPIRIT Slovenija, gre za ključni investicijsko-nepremičninski sejem na področju Evropske unije, zato  je prisotnost na sejmu nujna tako s promocijskega vidika kot z vidika ohranjanja in vzpostavljanja stikov z novimi in obstoječimi poslovnimi partnerji. »V Sloveniji imamo kar nekaj investicijskih priložnosti,  ki so lahko zanimive za tuje investitorje,  ob tem pa velja poudariti, da so tuji investitorji zelo občutljivi za različna tveganja in poudarjajo, da želijo delati predvsem v stabilnem in predvidljivem poslovnem okolju. Pri privabljanju investitorjev v svetu vlada izjemno močna konkurenca, zato lahko negateivna sporočila o državi povzorčijo, da se investicijski projekti namesto v Sloveniji izvedejo v drugem okolju oz državi.«