Skip to main content

Na sejmu EXPO REAL 2013 tudi slovenski investicijski projekti

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Javna agencija SPIRIT Slovenija bo tudi letos prisotna na največjem evropskem investicijsko-nepremičninskem sejmu EXPO REAL 2013 v Münchnu. Med 7. in 9. oktobrom 2013 bo na svojem razstavnem prostoru v osrednji hali B2 skupaj z nosilci izbranih projektov tujim investitorjem predstavljala različne investicijske priložnosti v Sloveniji.

Sejem EXPO REAL v Münchnu poteka že od leta 1998 in velja za najodmevnejši investicijsko-nepremičninski sejem na območju Evropske unije. Po napovedih organizatorjev se bo letos na 64.000 kvadratnih metrih v šestih sejemskih halah predstavljalo 1.700 razstavljavcev, vzporedno se bo odvijal bogat konferenčni program s številnimi svetovno znanimi govorci, pričakujejo pa več kot 40.000 obiskovalcev iz 71. držav.

SPIRIT Slovenija je konec julija objavila javno povabilo za nabor in izbor tržno zanimivih investicijskih projektov za skupno sejemsko predstavitev na mednarodnem investicijsko-nepremičninskem sejmu EXPO REAL 2013. Tako se bodo na 88 kvadratnih metrih slovenskega razstavnega prostora v hali B2-410 skupaj predstavili naslednji tržno najbolj zanimivi slovenski projekti, in sicer:

  • Poslovno stanovanjski objekt Šumi (nosilec: ŠUMIJEV KVART, d. o. o.),
  • Gradnja poslovne stavbe Lingam (nosilec: LINGAM, nepremičnine, d. o. o., Ljubljana),
  • Tomos sever in Vila Panaiotopolus (nosilec: Tomos Invest, d. o. o.),
  • Pohorska livada Hotel **** Superior (nosilec: MIK, d. o. o.),
  • Izgradnja poslovno-proizvodne cone Komenda, II. faza (nosilec: PC Komenda, d. o. o.),
  • Izgradnja doma za starejše (nosilec: RIC Bela Krajina),
  • Mivka Resort Hotel (nosilec: Intering Holding, d. o. o., Ljubljana).

Letošnji partner dogodka je Regionalna razvojna agencija Mura, ki bo na skupnem razstavnem prostoru predstavljala projekt Razvoj turistične ponudbe Pomurja – Rimska čarda in Sončne terme.

Sicer pa SPIRIT Slovenija pod svojo tržno znamko InvestSlovenia že vrsto let aktivno sodeluje na izbranih investicijsko-nepremičninskih sejmih v tujini, saj na ta način izvaja aktivno promocijo slovenskega investicijskega okolja tudi preko predstavitev zanimivih investicijskih projektov na specializiranih sejmih v tujini. Leta 2011 je agencija nastop na tovrstnih sejmih okrepila z novim konceptom sejemske predstavitve, ki zagotavlja večjo opaznost in prepoznavnost Slovenije, izrazito komuniciranje tržne znamke InvestSlovenia ter možnost vizualnih predstavitev investicijskih projektov. Junija istega leta je agencija na sejmu EIRE 2011 v Milanu za odlično sejemsko predstavitev s strani organizatorjev prejela tudi nagrado »International Country Award 2011«.