Skip to main content

Dan slovenskih avtomobilskih dobaviteljev v podjetju Škoda

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Prihodnji teden, v torek, 8. oktobra 2013, bo v prostorih Škoda Service Training centra v Mladi Boleslav potekal Dan slovenskih dobaviteljev v Škodi (Slovenian Suppliers' Day in Škoda), ki ga skupaj pripravljajo javna agencija SPIRIT Slovenija, Avtomobilski grozd Slovenije (ACS), Veleposlaništvo Republike Slovenije v Pragi in Porsche Slovenija, d. o. o.

Namen dogodka je predstavitev in poglobitev sodelovanja slovenskih podjetij s področja avtomobilske industrije s podjetjem Škoda Auto, največjim proizvajalcem avtomobilov in največjim proizvodnim podjetjem v Srednji Evropi.

Čeprav je skupina Volkswagen najpomembnejši partner slovenskih podjetij, pa doslej slovenska podjetja s Škodo Auto skorajda niso sodelovala. S ciljem vzpostavitve poslovnega sodelovanja se je slovensko veleposlaništvo v Pragi s podjetjem Škoda Auto dogovorilo za pripravo posebnega dogodka, kjer se bodo lahko temu proizvajalcu avtomobilov predstavila slovenska podjetja.

Tako bo v sodelovanju z javno agencijo SPIRIT Slovenija in Avtomobilskim grozdom Slovenije organiziran Dan slovenskih dobaviteljev v Škodi, na katerem bo sodelovalo 18 slovenskih podjetij. Podjetja bodo predstavnikom Škode predstavila svoje proizvode in rešitve, organizirani pa bodo tudi vnaprej dogovorjeni sestanki s posameznimi predstavniki Škodinih nabavnih oddelkov.

Udeležence bosta uvodoma pozdravila g. Karlheinz Hell, član uprave podjetja ŠKODA odgovoren za nabavo, in slovenska veleposlanica v Pragi mag. Smiljana Knez. Dušan Bušen, direktor ACS, pa bo zbranim predstavnikom ŠKODE predstavil značilnosti in prednosti slovenskega avtomobilskega sektorja.

V okviru dogodka si bodo udeleženci ogledali tudi proizvodnjo ŠKODE in nov Škodin muzej.

Podoben dogodek je potekal že februarja letos, ko je bila v podjetju BMW v Münchnu predstavitev slovenske avtomobilske industrije. Odmeven dogodek, na katerem se je predstavilo 12 slovenskih podjetij, pritegnil pa je več kot 300 obiskovalcev, so skupaj organizirali javna agencija SPIRIT Slovenija, Slovenski avtomobilski grozd, BMW Group in BMW Slovenija.