Skip to main content

Osem slovenskih podjetij pod okriljem SPIRIT Slovenija na sejmu PLMA’s World of Private Label

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

SPIRIT Slovenija organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu PLMA’s World of Private Label, ki bo potekal od 28. do 29. maja 2013 v Amsterdamu na Nizozemskem. Na sejmu, ki velja za vodilni svetovni sejem blagovnih znamk s področja hrane, pijač, kozmetike, zdravja in lepote, gospodinjstva, kuhinje, nege avtomobilov in vrta, se bo na 135 m2 skupnega razstavnega prostora pod okriljem SPIRIT Slovenija predstavilo 8 slovenskih podjetij.

Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma – SPIRIT Slovenija organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu PLMA’s World of Private Label, ki bo potekal od 28. do 29. maja 2013 v Amsterdamu na Nizozemskem. Na sejmu, ki velja za vodilni svetovni sejem blagovnih znamk s področja hrane, pijač, kozmetike, zdravja in lepote, gospodinjstva, kuhinje, nege avtomobilov in vrta, se bo na 135 m2 skupnega razstavnega prostora pod okriljem SPIRIT Slovenija predstavilo 8 slovenskih podjetij.

Sejem PLMA’s World of Private Label je namenjen predstavitvi blagovnih znamk s področja prehrambenih izdelkov, pijač, sadja in zelenjave, sušenih in konzerviranih izdelkov, zmrznjenih in termično obdelanih prehrambenih izdelkov, kozmetike in osebne higiene, vsega za dom in kuhinjo ter za prosti čas, papirja in plastike, vrtnarstva. V letu 2012 se je na sejmu predstavilo 2100 razstavljavcev iz 70 držav, obiskalo pa ga je več kot 9000 obiskovalcev iz 100 držav. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.plmainternational.com.

SPIRIT Slovenija je marca letos objavila javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako se bo na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem agencije predstavilo 8 slovenskih podjetij, med njimi tudi Vilma Ledinek, iz podjetja Kozmetika Afrodita d. o. o., ki je prepričana, da imajo »s skupno predstavitvijo na sejmu proizvajalci možnost izmenjevati si informacije in mnenja, pridobivati dodatne kontakte ter se dogovarjati o skupnih poslih pri potencialnih partnerjih. Sejem ponuja možnost pridobivanja informacij o trendih v prihodnosti, kar je nedvomno v veliko pomoč pri razvoju novih izdelkov ter kratkoročnih in dolgoročnih planov podjetja.« Sami bodo na tem sejmu nastopili, ker si želijo pridobiti posle ter nove partnerje v državah, kjer še niso prisotni.

Javna agencija SPIRIT Slovenija je v letošnjem letu pripravila že 8 skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, v letošnjem letu pa jih je v načrtu še deset. Pred kratkim je bilo objavljeno povabilo podjetjem za posredovanje interesa za skupinsko udeležbo na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2014, ki bo podlaga za pripravo programa agencije za skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini v naslednjem letu. Rok za zbiranje predlogov se izteče v petek, 19. julija 2013.