Skip to main content

Slovenska podjetja so se uspešno predstavila italijanskim trgovcem

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Javna agencija SPIRIT Slovenija tudi v letošnjem letu nadaljuje z organizacijo edinstvenih poslovnih dogodkov, na katerih se predstavnikom tujih podjetij iz različnih sektorjev, ki širijo svojo mrežo dobaviteljev, predstavljajo slovenska podjetja. Pred kratkim je tako v Ljubljani organizirala »Dan slovenskih dobaviteljev,« na katerem so se slovenska podjetja iz živilsko predelovalne industrije predstavila predstavnikom italijanskih trgovskih verig in manjših trgovin ob meji.

SPIRIT Slovenija je pred kratkim v Ljubljani organizirala »Dan slovenskih dobaviteljev,« na katerem so se slovenska podjetja iz živilsko predelovalne industrije predstavila predstavnikom italijanskih trgovskih verig in manjših trgovin ob meji.

Že junija je agencija za zainteresirana slovenska podjetja pripravila izobraževalni seminar na temo prodaje živilskih izdelkov na italijanskem trgu. Na dogodku so predstavniki svetovalnega podjetja IDEA3 udeležencem podali konkretne informacije o italijanskem trgu s poudarkom na marketingu in predstavitvi izdelkov ter informacije o pomenu vidnosti na prodajnih mestih ter cenikih. Seznanili so jih tudi z glavnimi kriteriji za vstop v večje trgovske verige v pokrajinah Furlanija Julijska krajina, Veneto in Trentino Alto Adige, pa tudi v manjše, butične trgovine ob meji. Predstavili so jim tudi italijanske normative ter označevanje in tehnične listine, ki so ključnega pomena za vstop na italijansko tržišče.

Več