Skip to main content

Uspešna srečanja slovenskih prehrambnih podjetij s ključnimi francoskimi kupci

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

V Parizu so se pred kratkim zaključila individualna srečanja petih slovenskih prehrambnih podjetij s ključnimi francoskimi kupci, veletrgovci, distributerji, centralnimi nabavami za trgovine na drobno, specializiranimi trgovskimi verigami, delikatesami in uvozniki. Udeležena slovenska podjetja so bila s pogovori izjemno zadovoljna, saj je povpraševanje potencialnih francoskih poslovnih partnerjev po njihovih izdelkih bistveno preseglo njihova pričakovanja.

Dogodek je bil namenjen slovenskim podjetjem s področja prehrambne industrije (živila in pijače), ki želijo širiti in razpršiti svoje poslovanje na francoskem trgu in iščejo poslovne partnerje na francoskem trgu.  SPIRIT Slovenija je v začetku junija objavil povabilo slovenskim podjetjem za srečanja s potencialnimi francoskimi partnerji. Med prijavljenimi je Pariška zbornica za trgovino in industrijo izbrala pet podjetij, ki so po njihovi strokovni oceni in utemeljitvi najbolj primerna za prodajo na francoskem trgu in imajo njihovi izdelki potencial oziroma je na tem trgu po tovrstnih izdelkih veliko povpraševanje. Srečanj v Parizu so se tako udeležila naslednja podjetja: Tovarna olj Gea, d. d., Perutnina Ptuj, d. d., Organika+ d. o. o., Bijolada, izdelovanje in prodaja Alter čokolade, Danica Stošić, s. p. in Hiša trt, vina in čokolade Kunej, Kunej Aleš, s. p.

Za slovenska podjetja je bilo prvi dan na Pariški zbornici za trgovino in industrijo organizirano strokovno predavanje o prehrambnih izdelkih na francoskem trgu, trenutnih in prihajajočih trendih v tamkajšnji prehrambni industriji ter možnostih prodora oziroma uspeha na tem trgu. Vsa tri dni so se odvijali individualno organizirani sestanki za vsako posamezno slovensko podjetje. Podjetja so imela najmanj pet sestankov  potencialnimi francoskimi partnerji, med katerimi so bila večinoma vrhunska in največja francoska imena, in na katerih so potekali konkretni pogovori o možnostih sodelovanja. Udeležena slovenska podjetja so bila s pogovori izjemno zadovoljna, saj je povpraševanje potencialnih francoskih partnerjev po njihovih izdelkih bistveno preseglo njihova pričakovanja.

Več