Skip to main content

Uspešen nastop slovenskih podjetij na sejmu eMove360° Europe v Münchnu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Pred kratkim se je v Münchnu končal avtomobilski sejem eMove360°Europe, ki velja za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije in je bil posvečen mobilnosti 4.0. Na sejmu se je na skupnem razstavnem prostoru uspešno predstavilo tudi sedem slovenskih podjetij.

Pred kratkim se je v Münchnu končal avtomobilski sejem eMove360°Europe, ki velja za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije in je bil posvečen mobilnosti 4.0. Na sejmu se je na skupnem razstavnem prostoru uspešno predstavilo tudi sedem slovenskih podjetij.

Sejem, ki je potekal med 17. in 19. oktobrom 2017, se je začel z novim konceptom, saj so se teme o električni mobilnosti, konceptih mobilnosti in storitvah ter urbani in mobilni obliki združile pod eno blagovno znamko - eMove360° Europe 2017. Kot pravijo organizatorji, je prihodnost mobilnosti električna, povezana (mrežna) in avtonomna, zato je bila tudi tema letošnjega sejma posvečena Mobilnosti 4.0. Ta tematika je privabila več kot 8.000 obiskovalcev in 320 razstavljavcev iz 25 držav, ki so predstavljali celoten spekter rešitev za prihodnjo generacijo in trajnostne mobilnosti. Sejem je bil zaradi vse večje konkurence drugih dogodkov tudi malce manjši, kot v prejšnjih letih, a je še vedno privabil pravo mešanico inovatorjev, poslovnežev, inženirjev ter ostale zainteresirane javnosti.

Na sejmu se je na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem SPIRIT Slovenija na 215 kvadratnih metrih predstavljalo sedem slovenskih podjetij, in sicer: Blisk Livarstvo d. o. o., ELAPHE POGONSKE TEHNOLOGIJE d. o. o., EMSISO d. o. o., ETREL d. o. o., GEM MOTORS d. o. o., KGL d. o. o. in TALUM d. d. Kidričevo.

»Gre za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, na katerem slovenska podjetja pričakujejo poglobitev sodelovanja z obstoječimi partnerji ter vzpostavitev novih povezav, prav tako je sejem priložnost za oceno položaja podjetij v primerjavi z globalno konkurenco na tem področju,« pravi Irena Meterc, vodja sektorja za internacionalizacijo na SPIRIT Slovenija.

Več