Skip to main content

SPIRIT Slovenija tudi letos na največjem investicijsko-nepremičninskem sejmu MIPIM 2017 v Cannesu

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Javna agencija SPIRIT Slovenija se tudi v letošnjem letu aktivno udeležuje mednarodnega investicijsko-nepremičninskega sejma MIPIM, ki bo med 14. in 17. marcem 2017 potekal v francoskem Cannesu. Skupaj z Mestno občino Ljubljana bo na svojem razstavnem prostoru pod sloganom Invest Slovenia - Green. Creative. Smart. predstavljala Slovenijo kot primerno lokacijo za tuje neposredne investicije in sedem zanimivih investicijskih priložnosti.

Sejem MIPIM velja za največje mednarodno nepremičninsko stičišče tako podjetij in agencij, ki ponujajo različne investicijske projekte, kot tudi potencialnih investitorjev, ki iščejo nove priložnosti. Na več kot 40.000 m2 razstavnih površin se vsako leto predstavi 2.000 razstavljavcev iz 80 dežel (največ iz Francije, Združenega kraljestva, Nemčije in Rusije), sejem si ogleda 52.000 obiskovalcev in 4.300 investitorjev. Sejem, ki velja za enega največjih mednarodnih sejmov nepremičnin na svetu, bo letos potekal že 27. leto zapored, zato je dobra priložnost za seznanitev s trendi, ki trenutno vladajo na investicijskem področju, pregled razpoložljivih projektov ter pogovore z investitorji in svetovalci s področja investicij. V času sejma se odvija pester spremljevalni program v obliki različnih seminarjev, konferenc in ostalih dogodkov.

V času sejma se odvija pester spremljevalni program v obliki različnih seminarjev, konferenc in ostalih dogodkov.

Za SPIRIT Slovenija je MIPIM velika priložnost, da potencialnim investitorjem predstavi slovensko investicijsko okolje ter tudi konkretne investicijske projekte v Sloveniji. Na razstavnem prostoru se skupaj predstavljata SPIRIT Slovenija in Mestna občina Ljubljana. Letošnja predstavitev bo temeljila na sloganu InvestSlovenia – Green. Creative. Smart. Največji poudarek je dan Ljubljani, ki je kot glavno mesto prva logična izbira za nepremičninske projekte potencialnih tujih investitorjev. Ljubljana se bo predstavila kot mesto z visoko kakovostjo življenja za vse prebivalce, kot mesto inovacij, kot privlačna lokacija za investicije, ki je prijazna do tujih investitorjev in nenazadnje kot mesto z rastočim kongresnim in kulturnim turizmom. Obiskovalci stojnice se bodo lahko podali na navidezni sprehod po Ljubljani s pomočjo virtualnih očal, saj je bil posebej v ta namen posnet film v 3D optični tehniki, ki poleg Ljubljane vključuje tudi sedem investicijskih projektov.

Javna agencija SPIRIT Slovenija tudi v letu 2017 nadaljuje z aktivno udeležbo na mednarodnih-investicijsko nepremičninskih sejmih v tujini. Tako bo poleg predstavitve na MIPIM nastopala še na sejmu Expo Real v Münchnu in CIFIT v Xiamnu na Kitajskem.