Skip to main content

Podjetju STRIP’S d. o. o. podeljena nagrada ITM Izvoznik leta 2016

| Internacionalizacija in tuje neposredne investicije

Mednarodni izobraževalni program Vodenje izvoznega poslovanja – International Trade Management™ (ITM), ki poteka pod okriljem Javne agencije SPIRIT Slovenija je z včerajšnjo svečano podelitvijo diplom v Atriju Stare pošte v Ljubljani uspešno zaključila že deveta generacija slušateljev. Na dogodku je bil simbolično nagrajen tudi ITM Izvoznik leta 2016, podjetje STRIP'S, d. o. o., ki je bil izbran med udeleženci prvih sedmih generacij programa ITM.

 

mag. Gorazd Mihelič, direktor Javne agencije SPIRIT Slovenija.

»Izvozniki ste gonilo slovenskega gospodarstva. Prav zato je ena glavnih nalog naše agencije spodbujanje internacionalizacije slovenskih podjetij, s čimer prispevamo k povečanju in razpršenosti slovenskega izvoza. To dosegamo tudi z mednarodnim izobraževalnim programom ITM. Z odličnimi vsebinami programa skušamo v podjetja 'pripeljati' znanje in jim s tem prihraniti veliko časa in finančnih sredstev zaradi napačnih poslovnih odločitev. Program ITM udeležence uči pogledati izven okvirov, zaznati poslovne priložnosti in spremembe na trgu. Z njim rastejo tudi udeleženci. Osebnostno, poslovno, z mrežo poslovnih stikov in pravih prijateljstev.  Zadovoljstvo udeležencev programa je ves čas izjemno. Od leta 2006 sta se v programu ITM kalila že 102 izvozna managerja iz prav toliko slovenskih podjetij, ki slovenskim malim in srednje velikim podjetjem s svojimi novimi znanji in veščinami pomagajo pri načrtovanem in strukturiranem vstopu na nove tuje trge, tem pa se danes pridružuje še 13 novih,” je v svojem uvodnem nagovoru izpostavil mag. Gorazd Mihelič, direktor Javne agencije SPIRIT Slovenija.

 Zbrane je nagovorila tudi Andrea Johansson, direktorica ITM Worldwide Foundation

Zbrane je nagovorila tudi Andrea Johansson, direktorica ITM Worldwide Foundation, ki je na kratko predstavila koncept izobraževalnega programa ITM. »Gre za izjemno mešanico individualnega svetovanja pri pripravi konkretnega izvoznega načrta ter mednarodnih seminarjev, ki jih na teme mednarodnih tržnih raziskav, prodajnih veščin, mednarodnega trženja, medkulturnih razlik ter mednarodnih strategij izvajajo prvovrstni, svetovno priznani mednarodni strokovnjaki. Program, ki ga nenehno nadgrajujemo in prilagajamo potrebam udeležencev, izvajamo že od leta 2006 in v tem času ga je uspešno končalo več kot 1500 slušateljev v 26 državah, od tega največ na Švedskem in v Sloveniji,« je zaključila.

VEČ