Skip to main content

Brezplačne delavnice/okrogle mize - »Lesarske niše«

| Podjetništvo, inovativnost in tehnološki razvoj

Pričetek:

Zaključek:

Lokacija: Gospodarsko razstavišče v Ljubljani (sejem Ambient Ljubljana), dvorana Kupola

Datum: 8. in 10. november 2017, ob 14.00 uri

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo - Direktorat za lesarstvo in Javna agencija SPIRIT Slovenija vabita v sodelovanju z Zavodom Big, Društvom lesarjev Slovenije in drugimi partnerji na delavnici/okrogli mizi Lesarske niše in sicer:

  • 8. november 2017, ob 14.00 -  LESARSKE NIŠE 01: Pohištvo za hotele - globalna priložnost za slovensko lesarstvo

Sodelujoči razpravljavci:

- Robert Klun, direktor, Klun Ambienti d.o.o. in Magnet Design
- Andrej Vencelj,
direktor, Mizarstvo Vencelj d.o.o
- Robert Bremšak,
direktor, Alfa - interier d.o.o.
- Tim Tomažin,
direktor, Sloform d.o.o.

  • 10. november 2017, ob 14.00 uri - LESARSKE NIŠE 02: Leseno pohištvo in interierji za navtiko

Sodelujoči razpravljavci:

- Kristina Mihelič, vodja komercialnega sektorja, Podgorje d.o.o.
- Danijel Mihajlovič, J & J Design
- Igor Arh, Metalika d.o.o.
- Anže Logar, JEZERNIK Anže Logar s.p.

Delavnici/okrogli mizi Lesarske niše bosta potekali na sejmu Ambient Ljubljana.

Za slovensko lesarstvo je značilna veliko število mikro, majhnih in srednje velikih podjetij, ki so geografsko razpršene po celotni državi. Takšna podjetja na trgu ne morejo konkurirati z množično nizkocenovno proizvodnjo, niti ne morejo bistveno povečevati obsega proizvodnje. So pa manjša podjetja sposobna hitrega prilagajanja in z bogato tradicijo vrhunskega obrtniškega znanja zagotavljati izdelke visoke kakovosti.

V konkurenčno zaostrenih razmerah na trgu se strategija diferenciacije in iskanja specifičnih tržnih niš in razvoj inovativnih, dobro oblikovanih izdelkov z vrhunsko kakovostjo izdelave detajlov, kaže kot strateška priložnost za slovensko lesarstvo, ki bi omogočila dvig dodane vrednosti, ustvarjala priložnost za vstop oz. okrepitev prisotnosti na zahtevnih evropskih in globalnih trgih, ter ohranjala zelena delovna mesta na podeželju.

Ker so nišni trgi praviloma manjši v primerjavi z ostalimi, ti izdelki pomenijo ekskluzivnost, edintvenost, drugačnost in kot taki dosegajo višjo dodano vrednost.

Udeležba je brezplačna, potrebna je prijava.

Dodatne informacije in prijave

Lesarske niše so financirane s strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije - Direktorat za lesarstvo.